2025-04-22, 19:22
Medlem
Sterios avatar
Viatris menar du?

Citat:
Ursprungligen postat av mike6971
kja men dom har bytat tillverkare på dom nu till ngt på t minns inte vad dom heter nu.. tycker dom känns sämre än när pfizers gjorde dom
Citera
2025-04-23, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sterio
Viatris menar du?

Håller med
Citera
2025-04-23, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peopaus
Konkat har dom det?

Ett stort tillslag har dom gjort, typ 40 st gripna massa pix.
Tror inte Galenika är inblandade i det.
Jag har köpt sedan 2005/2006.
En så stor medicin tillverkare med så mycket kontroller skulle aldrig kunna hålla på så länge.

Men helt säkert folk som jobbat där med tekniken, grossister och andra kontakter.
150k-180k hårdvara + aktiva substansen dom stora kostnaderna.

Jag tror helt säker dom tillverkas någon annanstans, isåfall hoppas jag inte dom hittat maskinerna.

Vi får se, jag väntar.

Håller med råder ju ”torka” i hela Sverige på benz
Citera
2025-04-28, 16:21
Medlem
I Gbg så finns det mängder, allt från 400 för 100 till uppemot 450 för en karta vilket jag personligen aldrig skulle ge iaf. Känner du rätt folk får du 10k för ca 2500, innan torkan fick du 1000 för 2.50st men kartor för 150 är ett minne blott har jag konstaterat. De känner som sitter på dom vill inte ha nya kunder utan det är isåfall om nångon ber lösa åt mig!pga av allt spring och att merparten inte är rumsrena efter nån karta el 2😵‍💫,

Mvh
Citera
2025-04-28, 16:27
Medlem
mike6971s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sterio
Viatris menar du?

ja det är dom jag menar
Citera
2025-05-01, 00:44
Medlem
Någon som på senare tid stött på ”fake” u94 stavar? Burk med Xanax etikett ? Smaken är ju långt ifrån tex de gamla svenska Pfizer stavarna eller tex 1 blå från ksalol är ju att man får kväljningar.. dessa var lixom ingen kemisk smak alls. Sen varför beställa fake pulver när det faktiskt är ganska billigt att beställa råvarorna från Kina etc idag.. många som gör sånt håller ju på med annat också sen kan de säkert ha blivit någon fel beställning och de åker ut för verkar finnas en del. Med tanke på att de lite brist på galenika just nu. Om man kollar fakta om företaget galenika finns det ju fortfarande uppdaterat 2025 till och med något om att de expanderat och efterfrågan är ju skyhög så märkligt att det inte finns så, bara i fjol fanns det och till rimliga priser de finns en del aktörer som har .. sen finns det ju inne på FS & arch osv
Citera
2025-05-01, 16:52
Medlem
Så dom har kommit till gbg?

Ja jag väntar tills det blir lite bättre bulk priser.
Det tar nog ett tag till om dom nyss kommit igen?

Jag har inget hört själv.

Men har ingen helt säker heller.
Citera
2025-05-03, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obixx
Köpte xanax 2mg på gatan på burk som jag inte vet vart dom kommer ifrån ursprunligen, Han jag köpte den av sa att de va från USA men det konstiga är att dom är märkta "U94" precis som vanliga xanor 2 mg stavarna här i Sverige?

Någon som stött på dessa tidigare? Vågar man prova en halva?

Här är bilder på burken och stavarna

https://imgur.com/a/wvnffiD

Hur smakade de stötte på en 30 burk inte exakt exakt likadan i burken men etiketten mer eller mindre samma ( absolut inte samma kemiska smak som tex blå ksalol eller de gamla svenska Pfizer i glasburk . Sen möjligen måste det ha varit någonting kanske rejält underdoserat eller vad vet jag .. dock känns det ju dumt när råvarorna från Kina kostar väldigt lite med en riktigt stans maskin - piller maskin kan man göra de ganska enkelt .. märkta u94 däremot ingen kemisk smak alls och alprazolam är ju känd för en rå lxh äcklig smak testa en ksalol under tungan och du får kväljningar. Hur tyckte du om den ?
Citera
2025-05-03, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billybilsson
Jag har nu ätit stavar i ett par år, samma märke och samma kran. Det sägs att dom är ifrån Thailand, märkt med xanax och är med rödbrun text "xanax"

Tycker att dom senaste gångerna har dom endast varit stenhårda och smakar inte alpra men ger utslag på det. Någon annan som känner igen det?

Åfan ja smakar ingenting gör dom sen någon ”lätt berusning” möjligen dock inte som tex 2 ksalol eller en gammal stav när Pfizer hade glasburk i Sverige u94
Citera
2025-05-03, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Hur smakade de stötte på en 30 burk inte exakt exakt likadan i burken men etiketten mer eller mindre samma ( absolut inte samma kemiska smak som tex blå ksalol eller de gamla svenska Pfizer i glasburk . Sen möjligen måste det ha varit någonting kanske rejält underdoserat eller vad vet jag .. dock känns det ju dumt när råvarorna från Kina kostar väldigt lite med en riktigt stans maskin - piller maskin kan man göra de ganska enkelt .. märkta u94 däremot ingen kemisk smak alls och alprazolam är ju känd för en rå lxh äcklig smak testa en ksalol under tungan och du får kväljningar. Hur tyckte du om den ?

Jag vill minnas att dom smakade lite beskt sådär, Men kändes inte som äkta alpra.
Citera
2025-05-03, 19:32
Medlem
Någon som stött på alprazolam 3 mg gröna grön färg
Citera
2025-05-04, 18:17
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Håller med råder ju ”torka” i hela Sverige på benz
Skitsnack finns hur mycket som helst dock är priserna höga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in