Citat:
Ursprungligen postat av
Mansory
Igår tog jag 2 st ksalol och hade tidigare under dagen intagit 500mg tramadol, trodde de skulle bli skön effekt men kände typ inte alls något särskilt förutom att jag blev fett seg och trött och lite pratgladare. Hur många ksalol ska man egentligen ta för att få gött rus? Vill inte ta för mkt ksalol när jag intagit tramadol tidigare under dagen pga riskerna.
Rent spontant känner jag nu att jag ska testa ta typ 3 st och inte ta tramadol samtidigt.
Kan tillägga att ja lyckats få ett rätt gott rus när ja tog 2 st och drack vin. De va mysigt men har inte lyckats med de när de varit tram inblandat.
Jag har ingen tolerans för tramadol. De sista tre dagarna har jag tagit 200mg på morgonen när jag kommer till jobbet sen framåt lunch tar jag 200 mg till. Blir lite skönt speedad när jag jobbar och när jag sätter mej mer somnar jag nästan 😂. Hursomhelst har jag slängt i mej 2 mg alprazolam när jag kommit hem och blivit fett skön. Trammet slår liksom om igen då. Sen nån timme senare tar jag 1-2 mg alprazolam igen. Sen går jag och lägger mej utan att dö i sömnen.
Jag har viss tolerans mot benzo men inget speciellt.
I så låga doser är det ingen fara men var försiktig det är en hårtunn linje mellan att dö eller inte. Man måste veta sina gränser.
Sen bryr jag mej inte speciellt mycket om jag skulle dö i sömnen men det är en annan femma.