2020-10-15, 11:29
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApanBar
Om du inte känner något efter 4 dagar utan så är du ganska clear.. Det är annars 4 horribla dagar och nu även ett halvår senare pissar på en men varje dag utan dom blå är en vinst men längtar tills man blir ”normal” igen.

Jag väntar mej ingen mega-avtändning. Har bara käkar ca 30-40 mg under 10 dagar. Det är bara det att jag har haft så många benzo avtändningar att jag väldigt lätt får dessa.
Men jag tror att jag kanske klarar mej denna gång.
Citera
2020-10-20, 12:50
Medlem
Snabb toleransökning när man blandar med alkohol, även med folköl(3.5)

Testade att blanda 1.5 mg alpra med 2 folköl för några dagar sedan, behöver 3 mg alpra nu för att känna av något.

Blanda aldrig blir min lärdom med benso och alkohol, till och med ruset blir annorlunda, mer aggressivt bl.a..
Citera
2020-10-22, 01:39
Medlem
Eddanpeddans avatar
Hejsan har fätt tag på ett par kartor ksalol 1 mg galenkia .Hört att det finns mycket fake o skit mm ,
Undrar om det finns nåt sätt att urskilja fake från dom äkta. Mvh

https://imageshack.com/i/pmi2lgllj
Senast redigerad av Eddanpeddan 2020-10-22 kl. 01:53.
Citera
2020-10-22, 15:24
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddanpeddan
Hejsan har fätt tag på ett par kartor ksalol 1 mg galenkia .Hört att det finns mycket fake o skit mm ,
Undrar om det finns nåt sätt att urskilja fake från dom äkta. Mvh

https://imageshack.com/i/pmi2lgllj

Dom allra flesta kartor är fejk (hemmapressade). Det går inte att se på en karta om den är äkta eller inte.
Citera
2020-10-22, 18:54
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Dom allra flesta kartor är fejk (hemmapressade). Det går inte att se på en karta om den är äkta eller inte.

Nej det är mest smaken man kan avgöra om det faktiskt är alprazolam eller inte. Men det betyder inte att det kan vara annat i också eller kanske någon rc benzo som smakar som alprazolam. Så vitt jag vet har jag aldrig ätit rc benzos så kan inte svara på hur dom smakar.
Citera
2020-10-22, 19:01
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Nej det är mest smaken man kan avgöra om det faktiskt är alprazolam eller inte. Men det betyder inte att det kan vara annat i också eller kanske någon rc benzo som smakar som alprazolam. Så vitt jag vet har jag aldrig ätit rc benzos så kan inte svara på hur dom smakar.

Dom innehåller nog för mesta Alprazolam men på tok för lågt doserade. Jag skulle gissa på 0,20-0,30 mg per tablett dom 5 senaste gånger jag har köpt Ksalol. Jag har haft turen att kunna jämföra med svenska apoteksvaror dom två senaste gångerna jag köpte Ksalol
Citera
2020-10-22, 19:03
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Dom innehåller nog för mesta Alprazolam men på tok för lågt doserade. Jag skulle gissa på 0.20-0,30 mg per tablett dom 5 senaste gånger jag har köpt Ksalol. Jag har haft turen att kunna jämföra med svenska apoteksvaror dom senaste två gångerna.

Ja dom svajjar ganska mycket. Köpte 100 st häromdagen som var riktigt potenta jämfört med vad jag köpte förra gången. Såg likadana ut men smakade så jävla mycket mer. Små avlånga blåa med nån text på som jag inte minns just nu.
Citera
2020-10-23, 06:11
Medlem
Tog 2 stavar nyss kl 6. Affärerna ej öppna o dåligt med cash så alkohol e tveksamt om ja hinner boosta, vad tror ni? Har haft tjackrace 2 dagar nu också
Citera
2020-10-23, 09:37
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deux2
Tog 2 stavar nyss kl 6. Affärerna ej öppna o dåligt med cash så alkohol e tveksamt om ja hinner boosta, vad tror ni? Har haft tjackrace 2 dagar nu också

Vad frågar du? om vi tror att dina stavar ska ge effekt? Hur fan ska vi kunna veta det? Gav dom någon effekt utan folkölsboost?
Citera
2020-10-23, 11:22
Medlem
Citat:
Vad frågar du? om vi tror att dina stavar ska ge effekt? Hur fan ska vi kunna veta det? Gav dom någon effekt utan folkölsboost?
Ja jag bel benzad men inte som vanliga blåa r man blir mentalt handikappad ett tag framöver
Jag lyckades sova några timmar nu e ja på doset igen.

Måste köra duvet
Citera
2020-10-28, 16:50
Medlem
ShlomoShekelsteins avatar
Hur stor risk löper man att få andningsdepp på bara xanor? Aldrig tagit benzo förut men är jävligt försiktig med saker p.ga. dåliga erfarenheter av andra grejer förut. Finns det risk för att man är allergisk mot alprazolam?
Citera
2020-10-29, 16:21
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShlomoShekelstein
Hur stor risk löper man att få andningsdepp på bara xanor? Aldrig tagit benzo förut men är jävligt försiktig med saker p.ga. dåliga erfarenheter av andra grejer förut. Finns det risk för att man är allergisk mot alprazolam?

Skulle nog säga noll risk om du inte blandar med opiater. Bara benzo i sej är svårt att överdosera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in