2009-01-06, 04:28
Medlem
Emilio7s avatar
Ksalol Eller X2

Jo, jag vet att den sk x2 alprazolamen tydligen ska innehålla 2 mg, men jag har fått uppfattningen att de serbiska Ksalol (1 mg) är minst lika potenta.

Vilka skulle ni rekommendera????

(Har endast provar X2 och tycker inte arr de är särskilt potenta)
Citera
2009-01-06, 04:47
Medlem
VONKANs avatar
Blev oerhört sugen på Ksalol nu. Rekommenderas!!
Citera
2009-01-06, 06:58
Medlem
Mords avatar
känns så värdelöst att jag tappade 40st. fan. inga pengar har jag heller. fick nöja mig med två öl nu på morgonkvisten och soc fittar sig. skulle fått pengar för länge sen, men icke.
Citera
2009-01-06, 09:52
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emilio7
Jo, jag vet att den sk x2 alprazolamen tydligen ska innehålla 2 mg, men jag har fått uppfattningen att de serbiska Ksalol (1 mg) är minst lika potenta.

Vilka skulle ni rekommendera????

(Har endast provar X2 och tycker inte arr de är särskilt potenta)

Det är mer alprazolam i X2, men jag rankar ändå ksalolerna snäppet högre, dom är speciella, snabbt påslag, uppåt och tjo och hej och gå och handla och städa vid lägre intag, och du kan sänka dig helt på dom om du käkar många...
X2:erna är bara jävligt bra downers helt enkelt. Vad får du betala? Antar att X2:erna är dyrare, och då är det ingen tvekan om du ska ge dig på de sex mm breda, ljusblå underverken för att ta dig till lugn & ro-landet.
Citera
2009-01-06, 10:26
Medlem
boxxs avatar
xanax ksalol är ju dåliga, Ni menar dom dära blåa, helt blanka. Tycker det är helt klart mera trycka i svenska upjon 90. Men x2 från Np funkar kanon.
Citera
2009-01-06, 10:32
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boxx
xanax ksalol är ju dåliga, Ni menar dom dära blåa, helt blanka. Tycker det är helt klart mera trycka i svenska upjon 90. Men x2 från Np funkar kanon.
Det är många som tycker som du. Det händer inte ett skit, osv. Kan det finnas olika batchar av dom möjligen? De som jag testat har alltid varit bra tryck i! Dock lite svagare än upjohn.
Citera
2009-01-06, 10:38
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Det är många som tycker som du. Det händer inte ett skit, osv. Kan det finnas olika batchar av dom möjligen? De som jag testat har alltid varit bra tryck i! Dock lite svagare än upjohn.

Det är olika batchar, ju blåare desto bättre har jag fått för mig. Jag älskar dom!
Citera
2009-01-06, 10:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av boxx
Kan säga att dom jag käkar på nu, är allt annat dåliga..

Många kompisar som fått smaka lite av mig, alla tycker samma sak. små dunderpiller..

Sen har det säkert funnits nån skitbatch, eller nåt sånt.
Citera
2009-01-06, 11:06
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raja_ram
Kan säga att dom jag käkar på nu, är allt annat dåliga..

Många kompisar som fått smaka lite av mig, alla tycker samma sak. små dunderpiller..

Sen har det säkert funnits nån skitbatch, eller nåt sånt.
Ja så måste det vara, för när folk typ "Neeeej! Inte dom, dom är ju värdelösa, jag känner inte av ett skit på 10st!"

Så bara undrar man, "va...?"
Citera
2009-01-06, 11:18
Medlem
Eldkvarns avatar
Man kan köpa en maskin, och köpa den blåa trolldegen och göra själv för övrigt. Fast det visste jag inte.
Citera
2009-01-06, 11:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Ja så måste det vara, för när folk typ "Neeeej! Inte dom, dom är ju värdelösa, jag känner inte av ett skit på 10st!"

Så bara undrar man, "va...?"
Nä precis, jag har aldrig hört någon klaga. Förutom nån här på FB. Frågan är om det är samma piller som han har tuggat då..

Jag ska börja trappa ner mina nu, alldeles för höga doser nu.. Jävla tolerans

Köra på med sub och små små doser xanor nu ett tag istället.. Får väl se hur det går med det

Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Man kan köpa en maskin, och köpa den blåa trolldegen och göra själv för övrigt. Fast det visste jag inte.

Att man kan köpa en pillerpress och trycka eget? Såklart man kan. Mycket steorider och sånt som görs så..

Man skulle kommit över lite alprazolam pulver, vet att det fanns för några årsen. Man doserade rätt friskt med det..

Men köpt en pillerpress och tryck upp 5mg xanor '

Jag hade varit köpare iaf
Senast redigerad av raja_ram 2009-01-06 kl. 11:44.
Citera
2009-01-06, 11:44
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raja_ram
Nä precis, jag har aldrig hört någon klaga. Förutom nån här på FB. Frågan är om det är samma piller som han har tuggat då..

Jag ska börja trappa ner mina nu, alldeles för höga doser nu.. Jävla tolerans

Köra på med sub och små små doser xanor nu ett tag istället.. Får väl se hur det går med det

Hur mycket käkar du? Byta ut mot sub lät väl inte så jävla intelligent...?
trappa bara ner helt enkelt, ta några pilsner och min nertrappningsfavorit-
LYRICA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in