2017-12-10, 01:21
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Ok, du vet tydligen bäst. Ta du en näve sockerpiller till.

Du får ha bättre koll på vad du köper. Själv sitter jag och mår som en kung på 1 mg.

Nu "hear, hearade" jag ditt inlägg - alltså stod på din sida - och syftade resterande av mitt svar på svinsurs fråga.
Ingen anledning att vara spydig. Själv snaskar jag på en Ikto! Saknar dock "rushen" som man får av Alpra.
Citera
2017-12-10, 12:53
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Nu "hear, hearade" jag ditt inlägg - alltså stod på din sida - och syftade resterande av mitt svar på svinsurs fråga.
Ingen anledning att vara spydig. Själv snaskar jag på en Ikto! Saknar dock "rushen" som man får av Alpra.

Ok, ursäkta. Jag var lite väck när jag skrev inlägget.
Citera
2017-12-10, 21:25
Medlem
skitpares avatar
Hej. Jag har aldrig lidit av ångest, förutom någon "dagen efter" då det blev alldeles för mycket alkohol. Jag vill hitta ett piller/ämne som gör att man blir lugn och nöjd med tillvaron, kanske lite flummig. Köpte ett gäng Flualprazolam av ZH men jag blir bara däckad av dom och vill sova, fick med ett gäng Fluklotizolam, men tycker att effekten är samma med dessa. Tar tacksamt emot tips på nåt man inte går i däck av och bara vill sova. Dock inte tjack.
Mvh
skitpare
Citera
2017-12-10, 21:29
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitpare
Hej. Jag har aldrig lidit av ångest, förutom någon "dagen efter" då det blev alldeles för mycket alkohol. Jag vill hitta ett piller/ämne som gör att man blir lugn och nöjd med tillvaron, kanske lite flummig. Köpte ett gäng Flualprazolam av ZH men jag blir bara däckad av dom och vill sova, fick med ett gäng Fluklotizolam, men tycker att effekten är samma med dessa. Tar tacksamt emot tips på nåt man inte går i däck av och bara vill sova. Dock inte tjack.
Mvh
skitpare

Tjack är det sista man behöver när man vaknar bakis med ångest. Substansen vars tråd du skriver i är perfekt för bakisångest som attackerar en från alla tänkbara håll. De preparaten du nämnt att du testat låter som någe hemmakok till RC-benzo, och det ska du undvika till varje pris.. Du vet aldrig vad det är för rävgift du stoppar i dig.

Nej, försök införskaffa Alprazolam (Xanax) 1mg eller Diazepam (Stesolid, Valium) 10mg.
Citera
2017-12-10, 22:28
Medlem
Sturm18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitpare
Mvh
skitpare

Då är du i fel forumdel typ, benso är helt fel om du inte har någon ångest så försvinner det mesta av charmen, det dödar känslor - du kommer inte må extra bra liksom. Bara få de sederande effekterna främst. Annars får du ta lägre doser, som i princip inte påverkar mer än att just döda ångest.

Ska du tvunget knarka och är ute efter något som påverkar just GABA vilket är just det benso gör, så testa Lyrica eller typ... Barbiturater (svårt att få tag på och farligt), Somadril (samma sak här) eller GHB/L (återigen...). Annars är väl alkohol en klassisk drog som påverkar bl.a GABA och en hel drös andra signalsystem.

Är du ute efter att bara vara tillfreds och lugn, testa om cannabis är nåt för dig. Annars lär du älska opiater om inte annat, det gör alla som testar för rusets skull. Låt bli om du kan, ta det försiktigt och var medveten om att du KOMMER bli torsk om du tror att du kan hantera det och du kommer må sämre än innan du provade till slut, betydligt sämre.
Citera
2017-12-11, 15:53
Medlem
svinsurs avatar
Citat:
Hear, hear. Och gröna stavar? Det har jag aldrig hört talas om. Hur smakade staven du hade under tungan? Alprazolam har en ganska speciell smak som man aldrig glömmer.

Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Ok, du vet tydligen bäst. Ta du en näve sockerpiller till.

Du får ha bättre koll på vad du köper. Själv sitter jag och mår som en kung på 1 mg.

S903 står de på dom och är legit alpra-stavar.
Hur länge ska man smälta under tungan och påverkat maten mycket även om det är sublingualt.

Lät det bara smälta snabbt sedan svalde. Kanske tog 2 min.
Senast redigerad av svinsur 2017-12-11 kl. 16:17.
Citera
2017-12-11, 19:10
Medlem
svinsurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svinsur
S903 står de på dom och är legit alpra-stavar.
Hur länge ska man smälta under tungan och påverkat maten mycket även om det är sublingualt.

Lät det bara smälta snabbt sedan svalde. Kanske tog 2 min.
testade igen, de försvinner direkt under tungan typ. Och så är dom MYCKET lätta att dela, behöver ingen kraft alls. Äkta tro? Fick lite vingel första dagen, inget 48h efter.
Nu har jag tagit 4mg. Men smakar beskt/bittert.
Citera
2017-12-12, 04:56
Medlem
skitpares avatar
Citat:
Tjack är det sista man behöver när man vaknar bakis med ångest. Substansen vars tråd du skriver i är perfekt för bakisångest som attackerar en från alla tänkbara håll. De preparaten du nämnt att du testat låter som någe hemmakok till RC-benzo, och det ska du undvika till varje pris.. Du vet aldrig vad det är för rävgift du stoppar i dig.

Nej, försök införskaffa Alprazolam (Xanax) 1mg eller Diazepam (Stesolid, Valium) 10mg.

Hm, jag trodde jag hade köpt nåt som "alla" verkade köpa "nu för tiden", dvs Flualprazolam? Xanax och/eller Diazepam behöver man väl en s k kran till? Och jag har inte den blekaste var man hittar en sån. Skämt åsido, jag brukar överleva de (icke alltför sällsynta) gångerna jag har bakisångest gnm att bita ihop och anse att jag har mig själv att skylla. Det jag letar efter är någonting man kan få känna sig go och mysig på "till vardags" och ändå verkar vara en fungerande människa. Tackar för ditt svar! Att det finns någon "där ute" som man kan prata med gör mig glad
Citera
2017-12-12, 05:07
Medlem
skitpares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturm18
Då är du i fel forumdel typ, benso är helt fel om du inte har någon ångest så försvinner det mesta av charmen, det dödar känslor - du kommer inte må extra bra liksom. Bara få de sederande effekterna främst. Annars får du ta lägre doser, som i princip inte påverkar mer än att just döda ångest.

Ska du tvunget knarka och är ute efter något som påverkar just GABA vilket är just det benso gör, så testa Lyrica eller typ... Barbiturater (svårt att få tag på och farligt), Somadril (samma sak här) eller GHB/L (återigen...). Annars är väl alkohol en klassisk drog som påverkar bl.a GABA och en hel drös andra signalsystem.

Är du ute efter att bara vara tillfreds och lugn, testa om cannabis är nåt för dig. Annars lär du älska opiater om inte annat, det gör alla som testar för rusets skull. Låt bli om du kan, ta det försiktigt och var medveten om att du KOMMER bli torsk om du tror att du kan hantera det och du kommer må sämre än innan du provade till slut, betydligt sämre.

Ja nog kände jag mig död alltid. Åtminstone halvdöd Alkohol är "bra", men lite vanskligt att gå och jobba stinkandes på pickalurven. Ursäkta en novis, men cannabis är det = hasch och gräs = mariujana? Tror, som du säger, att jag skulle torska på opiater. Fan, aldrig får man har riktigt roligt Skämt åsido. Jag "står på" Sertralin sen mååånga år och lyckas emellan åt få nåt paket Stilnoct så att jag kan sova. Tack så jättemycket för ditt svar. Känns fint att det finns en röst någonstans att snacka med
Citera
2017-12-12, 11:56
Medlem
YungGods avatar
Hur är det att blanda Xanax och alkohol? Tänkte sprit , är det dåligt eller bra? Farligt?
Mvh
Citera
2017-12-12, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YungGod
Hur är det att blanda Xanax och alkohol? Tänkte sprit , är det dåligt eller bra? Farligt?
Mvh

Ja, kan rent av vara livsfarligt. Det blir mycket roligare, men hade hållit mig till folköl som max om du vill få ut mer av "flummet".

Dock krävs det mycket till för att du rent av ska dö av det, det värsta är vilka jävla dumma saker du kommer få för dig att göra som du kommer ångra rejält när ruset går över. Det boostar varandra rejält och ens konsekvenstänk är helt bortflyget.
Senast redigerad av pogba 2017-12-12 kl. 13:09.
Citera
2017-12-15, 17:20
Medlem
Lowtaxs avatar
Jävla korstolerans, alkohol och benso. Jag dricker rätt ofta och tar xanor nån gång varannan vecka, men jag behöver minst 4mg för att få ångestlindring. Blir inte ens flöddrad/får minnesluckor på denna mäng. Tips för att minska toleransen? Börja med antabusen igen och ge upp supandet ett tag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in