Citat:
Ursprungligen postat av
skitpare
Hej. Jag har aldrig lidit av ångest, förutom någon "dagen efter" då det blev alldeles för mycket alkohol. Jag vill hitta ett piller/ämne som gör att man blir lugn och nöjd med tillvaron, kanske lite flummig. Köpte ett gäng Flualprazolam av ZH men jag blir bara däckad av dom och vill sova, fick med ett gäng Fluklotizolam, men tycker att effekten är samma med dessa. Tar tacksamt emot tips på nåt man inte går i däck av och bara vill sova. Dock inte tjack.
Mvh
skitpare
Då är du i fel forumdel typ, benso är helt fel om du inte har någon ångest så försvinner det mesta av charmen, det dödar känslor - du kommer inte må extra bra liksom. Bara få de sederande effekterna främst. Annars får du ta lägre doser, som i princip inte påverkar mer än att just döda ångest.
Ska du tvunget knarka och är ute efter något som påverkar just GABA vilket är just det benso gör, så testa Lyrica eller typ... Barbiturater (svårt att få tag på och farligt), Somadril (samma sak här) eller GHB/L (återigen...). Annars är väl alkohol en klassisk drog som påverkar bl.a GABA och en hel drös andra signalsystem.
Är du ute efter att bara vara tillfreds och lugn, testa om cannabis är nåt för dig. Annars lär du älska opiater om inte annat, det gör alla som testar för rusets skull. Låt bli om du kan, ta det försiktigt och var medveten om att du KOMMER bli torsk om du tror att du kan hantera det och du kommer må sämre än innan du provade till slut, betydligt sämre.