Flashback bygger pepparkakshus!
2007-11-03, 18:19
Medlem
LADDs avatar
Ska göra urin och blodprov på tisdag kl 07.00 i samband med att få fast tjänst på jobbet. Snortade koks för första gången på tre månader igår fredag natt. Blev en gubbe. Alltså har jag på tre månader fått i mig 1 gram kokain.

Enkel fråga, kommer jag torska?

Testet är på Doktor Akut i Stockholm, är det någon som har koll på hur långt de får gå om testet visar sig vara positivt? Håller på med en intensivutbildning körkort. Polisanmälan och indraget körkortstillstånd?

Tacksam för svar.
Citera
2007-11-03, 18:55
Medlem
Really bad timing om inte annat skulle jag vilja säga... bajs händer lixom... no other comments.... resten får du fundera på själv...¨men skit samma... det är ju ditt liv... varför ska jag tycka synd om dig för??? Ta du dig en gubbe till när du ändå har börjat förfan...
Citera
2007-11-03, 19:21
Medlem
Ephedrines avatar
Verkar som du visste om att du skulle testas.. Så hoppas verkligen att du torskar!!

Hur svårt är det att säga att man fick nå skit i sitt glas på krogen??
ingen som har testat de?
Citera
2007-11-03, 19:23
Medlem
Emp-snubbes avatar
Otroligt dumt, hade det varit så svårt o vänta en vecka till? Då hade du både haft fast jobb och kunnat stilla ditt sug.
Citera
2007-11-03, 21:24
Medlem
Kyozs avatar
vad fan moraliserar ni för?

Till TS: Ta en titt i tråden om drogtester vetja, kokain syns inte länge i pisset, på sin höjd ett par dagar. Jag skulle gissa att du klarar dig
Citera
2007-11-04, 01:24
Medlem
stånkare wonks avatar
72 timmar brukar man räkna med på ladd, tror det är lungt.. lite tajt, du kan inte sjukanmäla dig och göra det en annan gång?

btw alla äckliga jävla moralkakprästar, kan inte ni sticka till antarktis eller någon annan stans, sitta här och predika som om ni vore några jävla biskopar..

hoppas du klarar det.
Citera
2007-11-04, 17:54
Medlem
LADDs avatar
Fan helt väck igår lördag kör jag en gubbe dåligt tjack också. Smidigt. nu är jag rätt körd. Får köra hårdbastu imorrn eller försöka skjuta upp det med nån smart anledning. Någon som lyckats med det utan att sjukanmäla sig? får väl i värsta fall göra det. bli sjuk.

Tack för svaren.
Citera
2007-11-05, 16:04
Bannlyst
Fattar inte varför INGEN gett honom tips om aktivt kol? Vet diverse kokainister som kör det och blir ren på en dag. Om jag minns rätt så köper du Aktivt Kol (pulver); tar en gång i timmen, varje timme i fem timmar. Nu minns jag inte exakt om det var så, men det var i alla fall något liknande. Fungerade tydligen varenda gång för dem (gällde enbart centralstimulantia).

Om det inte stämmer så säg gärna det, hamnar nog själv i det läget förr eller senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in