2007-11-03, 17:33
Medlem
Jag har satt en medlem på ignore i min kontrollpanel, men likförbannat står det att detta inlägg inte kunde visa pga att du satt denna på ignore -listan.
NU undrar jag, jag förstår ju att alla moderatorerna tycker det är jättekul att denna medlemmen som jag satt på ignore listan tramsar sönder var och varannan tråd i PI,finns det ingen inställning som helt tar bort medlemmen i fråga.Jag vill inte ens se sopan i min browser.
Snart börjar jag att forumma på passagen istället eftersom flashbacksledningen inte tar seriösa användare på allvar.
Citera
2007-11-03, 17:36
Medlem
Emp-snubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idapida
Jag har satt en medlem på ignore i min kontrollpanel, men likförbannat står det att detta inlägg inte kunde visa pga att du satt denna på ignore -listan.
NU undrar jag, jag förstår ju att alla moderatorerna tycker det är jättekul att denna medlemmen som jag satt på ignore listan tramsar sönder var och varannan tråd i PI,finns det ingen inställning som helt tar bort medlemmen i fråga.Jag vill inte ens se sopan i min browser.
Snart börjar jag att forumma på passagen istället eftersom flashbacksledningen inte tar seriösa användare på allvar.

Om individen ifråga enbart förstör så är det väl bara att anmäla hans inlägg och få honom avstängd?
Citera
2007-11-03, 17:37
Medlem
LadyTieras avatar
Vad är problemet? du har satt personen på ignore och ignore funkar som det ska enligt det du beskriver, förstör medlemmen så gör en rp.
Citera
2007-11-03, 19:10
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idapida

Om du använder Firefox så finns det faktiskt ett Greasemonkeyscript till vBulletinforum som tar bort ignorerade inlägg helt.

Jag förstår vad du menar annars, det är ju inte så mycket nytta att ignorera någon om man ser var personen skrivit ändå. Det är ju bara själva innehållet man slipper.
Citera
2007-11-04, 10:17
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Om du använder Firefox så finns det faktiskt ett Greasemonkeyscript till vBulletinforum som tar bort ignorerade inlägg helt.

Jag förstår vad du menar annars, det är ju inte så mycket nytta att ignorera någon om man ser var personen skrivit ändå. Det är ju bara själva innehållet man slipper.
Och det finns vardå? Länk?
Citera
2007-11-04, 18:53
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
Och det finns vardå? Länk?

Testa det vår gamle vän Codeman gjort till grannforumet Moderskeppet.
http://moderskeppet.org/showpost.php?p=43407&postcount=19
Det behöver ändras litegrann, men det borde fungera.
Citera
2007-11-04, 23:06
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Testa det vår gamle vän Codeman gjort till grannforumet Moderskeppet.
http://moderskeppet.org/showpost.php?p=43407&postcount=19
Det behöver ändras litegrann, men det borde fungera.

Det låter som ett intressant script, men tänker jag regga mig för att få tillgång till länken? Nej, inte så jävla troligt. Finns det möjligen någon direkt/alternativ länk...?
Citera
2007-11-04, 23:13
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Det låter som ett intressant script, men tänker jag regga mig för att få tillgång till länken? Nej, inte så jävla troligt. Finns det möjligen någon direkt/alternativ länk...?

Sorry.
http://www.megaupload.com/se/?d=EGZ2NNRI
Citera
2007-11-22, 08:55
Medlem
Fulfittans avatar
Tack impie!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto