2011-10-05, 13:17
Medlem
fattar faktiskt inte va Reine Christiansson ska ut och göra :O
Inte för att Dan Schyman är något man direkt saknar, så skulle han iallafall inte behövt bli mördad pga Petra, för det var väl hos den horan som Dan var den natten enl säkra källor. Och lustigt nog klarade sig Petra undan allting...fast hon råpundade. Konstigt att även RC drar på sig mord för en sån som Petra som hade ena foten i båda lägren s.a.s. Tycker dem skulle utrett Petra lite bättre, hon tiger nog om både det ena och det andra.
Citera
2011-10-06, 09:52
Medlem
Var det hon som golade R.C? Hon heter väl Anette den tjejen som han ville hämnas för och den som han har barn med
Citera
2011-10-08, 10:55
Medlem
Vore bra om mördaren kunde säga var kroppen finns i alla fall! Tror det underlättar mycket för familj och nära.

Men vet någon vad de kan ha gjort med kroppen? Det mest trovärdiga är väl att han är begraven någonstans i skogen runt Arvika...
Senast redigerad av Ezlo 2011-10-08 kl. 11:05.
Citera
2011-10-11, 15:51
Medlem
Anette heter hon.
Citera
2011-10-15, 18:10
Medlem
är det stefan ni menar
Senast redigerad av rocco1918 2011-10-15 kl. 18:32.
Citera
2011-10-26, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocco1918
är det stefan ni menar

Vilken Stefan?
Citera
2011-10-26, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krazzan
fattar faktiskt inte va Reine Christiansson ska ut och göra :O
Inte för att Dan Schyman är något man direkt saknar, så skulle han iallafall inte behövt bli mördad pga Petra, för det var väl hos den horan som Dan var den natten enl säkra källor. Och lustigt nog klarade sig Petra undan allting...fast hon råpundade. Konstigt att även RC drar på sig mord för en sån som Petra som hade ena foten i båda lägren s.a.s. Tycker dem skulle utrett Petra lite bättre, hon tiger nog om både det ena och det andra.
Vad då Petra? Anna Carri**ton heter hon. Inget annat. Hon har alltid haft turen att klara sig. Men nu har hon erkänt en massa inbrott så nu hoppas jag att hon får nåt iaf. Annars är det nåt fel på hela rättssystemet
Citera
2011-10-26, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GWashington
Var det hon som golade R.C? Hon heter väl Anette den tjejen som han ville hämnas för och den som han har barn med
Fel....Anna Carr***ton heter hon
Citera
2011-10-29, 03:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pseudo73
Vad då Petra? Anna Carri**ton heter hon. Inget annat. Hon har alltid haft turen att klara sig. Men nu har hon erkänt en massa inbrott så nu hoppas jag att hon får nåt iaf. Annars är det nåt fel på hela rättssystemet
Polar hon inte med han Dan N*rd? Snubben som drar in allt skit i Arvika? Eller är jag helt fel ute? Vet iaf att hon har en son på 18 år och en liten dotter på 8-9år
Citera
2011-10-29, 03:46
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GWashington
Anette heter hon som vittnade, hon återberättade det som RC berättat för henne. Vad jag vet så har inga barn med henne.

Artikel i NWT om Anette (med bild):

http://nwt.se/mera/helg/article27469.ece
Citera
2011-10-29, 03:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Anette heter hon som vittnade, hon återberättade det som RC berättat för henne. Vad jag vet så har inga barn med henne.

Artikel i NWT om Anette (med bild):

http://nwt.se/mera/helg/article27469.ece

Nej nettan har inga barn med han. Hon har dock barn sedan tidigare men inte med honom.
Citera
2011-10-29, 08:01
Medlem
Jag trodde att "Nettan" var den som han skulle hämnas för men det var det alltså inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in