Man blir deprimerad. Vem har lust att bo i ett land som allt mer börjar bli som ett mellanösternland vad gäller befolkningen och värderingarna? Det är en kulturell våldtäkt vi utsätts för dagligen och jag tror att majoriteten av svenskarna faktiskt börjar tröttna och det rejält Jag har börjat se allt fler av såna tendenser när jag lyssnar och iaktar vanligt folk i vardagen. Tom folk i min bekantskapskrets som får några år sedan var värsta PK-iterna har succesivt börjat ändra inställning i dessa frågor. De har tom börjat skämta nedvärderande om negrer nåt som var otänkbart för några år sedan
Låter ologiskt, men personligen tror jag det faktiskt kan vara positivt om vi får in en rejäl mängd invandrare från de mest efterblivna länderna som tex somalia,irak osv under en kort tid. Betänk ca 1 miljon männisikor på en 5 års period. Det kan polarisera samhället rejält och få folk att tvingas ta ställning så att de nödvändiga lagändringarna kan komma till stånd eller ett inbördeskrig kan lösa denna fråga slutgiltigt.