2007-11-05, 13:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Vi har mao bara sett början på kött tsunamin av berikar horder. Och jag som trodde att de tinte kunde bli värre. Hur kommer framtidens Sverige se ut. PK-media sitter i bunkrar och förmedlar budskapet om hur bra det är med mångkultur medans hela sverige står i lågor runt omkring.

Det kommer bli svåra konflikter med massor av döda i Sverige och på andra håll i Europa om inget radikalt görs inom en snar framtid. Det kommer gå åt helvete.
Citera
2007-11-06, 04:49
Medlem
Inte helt otänkbart att övriga Schengen-länder reagerar mot Sveriges inkompetens snart..
Citera
2007-11-06, 06:27
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redwine
Inte helt otänkbart att övriga Schengen-länder reagerar mot Sveriges inkompetens snart..

Min teori är att man låter Sverige sitta kvar med alla Svarte Petter som finns i leken. Chansen att bidragsparasiterna skall flytta från Sverige till annat EU-land efter PUT är minst sagt mikroskopiska. Nu är läget sådant att till och med blattar MED tillstånd i andra EU-länder tar sig hit med anleding av att bidragen är så generöst tilltagna och man förväntar sig både bostäder, skola och sjukvård! Fattar ni? Folk som har tillstånd att bo och jobba i Holland och Tyskland kommer HIT och fejkar asylsökande....... Som riktiga jävla PARASITER!!!!!
Citera
2007-11-06, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TooBig
Det stora problemet med detta är ju att resten av Europa inte vill annamma den svenska politiken. Av någon anledning...

Jag vill se EUs flyktingpolitik i Sverige. Jag kanske uttryckte mig lite oklart där.
Citera
2007-11-06, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasile
Jag vill se EUs flyktingpolitik i Sverige. Jag kanske uttryckte mig lite oklart där.

Absolut. Det är ett ställe där EU verkligen kan bidra.
Citera
2007-11-06, 16:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grue
Absolut. Det är ett ställe där EU verkligen kan bidra.

Och vad exakt är det som är bra med EU:s flyktingpolitik? Massamnesti till över en halv miljon negrer i Spanien? Eller skall de fullständigt katastrofala EU-länderna Holland, Belgien, Frankrike eller Storbritannien stå som modell? Den enda politik som är acceptabel är totalt invandringsstopp och generella repatrieringar av ickevita ut ur Sverige och Europa. Sen måste den av kosmopoliterna så hatade "Fästning Europa" som ännu inte existerar byggas för att hålla de bruna horderna utanför. Orealistiskt? Det kanske kan tyckas så men det är absolut nödvändigt. Alternativet är undergång och det vet nog nästan alla vita européer innerst inne.
Citera
2007-11-06, 17:32
Medlem
HalvSvenskens avatar
Jag tycker detta är bra nyheter ju mer vi får in desto snabbare kommer folket vakna upp. Speciellt att det är irakier och somalier som kommer in i stora mängder är positivt. Skulle dock helst sett att det enbart kom hit somalier eftersom dom rent genetiskt inte är lika smarta som irakier.

Bättre att göra pinan kort och släppa in alla som vill under 2-5 år så kommer det automatiskt lösas sig genom ett krig. Det är långdragna sega fördriva den vita svensken från storstäder till mindre städer osv är det som garanterat kommer bli svenskens död. Den svenska mannen och kvinnan är så enormt hjärntvättade av media idag så dom behöver få en redig dos med invandring för att vakna upp.

Så egentligen borde alla som är emot denna galna invandringen vara för totalt fri invandring eftersom vi vet att detta aldrig kommer funka. Vi har antingen ett val att fortsätta som idag vilket kommer leda till total utrotning av den vita människan eller att göra något så extremt som att släppa in hela jävla 3e världen över 1 natt för att väcka folk. Ingen svensk ska kunna fly dem ska vara överallt. Gäng av 100.000 tals negrer ska driva runt på gator i alla svenska städer och göra det dom gör.

Detta är den ända lösningen att rösta kommer aldrig funka eller att föra ett krig då den vita mannen är 1% av befolkningen. Så ja till att öppna gränserna totalt in med alla precis alla
Citera
2007-12-03, 21:05
Medlem
Ingen fara

Citat:
Ursprungligen postat av whoopwhoop
Allr fler flyr till Sverige
Allt fler söker asyl i Sverige. Antalet asylsökande var förra månaden det högsta på 14 år.
Ingen fara-bara drygt hälften verkar få uppehållstillstånd
Citat:
I över hälften av alla avgjorda asylärenden i Sverige i år har Migrationsverket direkt beviljat den sökande uppehållstillstånd - vilket är en kraftig ökning från i fjol.
http://www.realtid.se/ArticlePages/200712/03/20071203171238_Realtid580/20071203171238_Realtid580.dbp.asp

.
Citera
2007-12-03, 21:42
Medlem
savoxovass avatar
Man blir deprimerad. Vem har lust att bo i ett land som allt mer börjar bli som ett mellanösternland vad gäller befolkningen och värderingarna? Det är en kulturell våldtäkt vi utsätts för dagligen och jag tror att majoriteten av svenskarna faktiskt börjar tröttna och det rejält Jag har börjat se allt fler av såna tendenser när jag lyssnar och iaktar vanligt folk i vardagen. Tom folk i min bekantskapskrets som får några år sedan var värsta PK-iterna har succesivt börjat ändra inställning i dessa frågor. De har tom börjat skämta nedvärderande om negrer nåt som var otänkbart för några år sedan

Låter ologiskt, men personligen tror jag det faktiskt kan vara positivt om vi får in en rejäl mängd invandrare från de mest efterblivna länderna som tex somalia,irak osv under en kort tid. Betänk ca 1 miljon männisikor på en 5 års period. Det kan polarisera samhället rejält och få folk att tvingas ta ställning så att de nödvändiga lagändringarna kan komma till stånd eller ett inbördeskrig kan lösa denna fråga slutgiltigt.
Citera
2007-12-03, 21:56
Medlem
reveals avatar
Asylärenden i siffror för 2007

Låg ute på Text-Tv

172 SVT Text Måndag 03 dec 2007
NYHETSBAKGRUND Publicerad 3 december

Asylärenden i siffror

Hittills i år har Migrationsverket
prövat 29.245 asylärenden. Av dessa
beviljades 14.884 uppehållstillstånd.

Lättast var det för somaliska med-
borgare att få stanna. Av 1.825 ansök-
ningar fick 1.487 ja - 81 procent.

Därefter följer irakiska medborgare.
Trots verkets omskrivna beslut att
det inte råder väpnad konflikt i Irak
fick 9.465 av 12.842 ett ja, alltså
74 procent.

Av 1.164 ansökningar från statslösa,
huvudsakligen palestinier, har 580
beviljats - 50 procent.
Fortsättning följer på sida 173

173 SVT Text Måndag 03 dec 2007
NYHETSBAKGRUND Publicerad 3 december

Därefter följer afghaner. Av 745
ansökningar som prövats fick 249 ja -
33 procent.

Av 1.424 ansökningar av serbiska
medborgare har 435 beviljats asyl -
31 procent.
Citera
2007-12-04, 00:25
Medlem
Hur förhåller sig anhöriginvandringen till de här siffrorna? Är den medräknad?
Citera
2007-12-04, 02:19
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mästerkatten
Hur förhåller sig anhöriginvandringen till de här siffrorna? Är den medräknad?

Nej! Anhöriginvandringen läggs på topp på det här... Jättemysigt!

Lustigt det där med serberna... Vad fan får DE asyl för? Bakom "statslösa palestinier" döljer sig papperslösa nordafrikanska unga män med ursprung nästan var fan som helst ifrån. Ytterst företagsamma i fråga om kriminalitet... Berikningen går vidare....
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in