• 2
  • 3
2007-11-03, 04:46
Medlem
Collishs avatar
Haha vifta med händerna fjortis ?

Nej du, Nikotinkcik fick man såklart i början.
Men ingen anledning man börja, Bröderna mata en med snus sen 8 års ålder.
Minns att jag blev yr och borta, Ungefär som om du har feber.
Jag spydde min första gång i min klena 8års kropp.
Är det du kallar nikotinkick ?

En vane snusare rökare tror jag inte känner av något av nikotinet, förutom abstinenset när du är utan det. Så är det för mig iallfall.
Citera
2007-11-03, 05:53
Bannlyst
Tog en dubbel. Kände som fan
Citera
2007-11-26, 22:24
Medlem
Kåwnans avatar
att beskriva en nickokick är väll inte så svårt, mina första nickokickar av rökning var extremt roliga faktiskt. Gick väll i sjuan kanske, och brukade klättra ut genom mitt fönster och ta mig en cigg, och ja blev helt enkelt bara lite avslappnad/yr och liiite gladare kan man väll säga, sen så ramlade jag ofta in i mitt rum igen efter ja klättrat genom fönstret

av snus så får ja dock inte smama yr känsla, utan blir mest lugn och avslappnad, fast nicko kick av snus får jag bara om jag inte snusat på ett tag
Citera
2007-11-26, 23:01
Medlem
antonfs avatar
Jag bjöd en polare häromdan på snus, killen har aldrig snusat innan men han envisades med att ta två st på samma gång (Grovsnus portion). Efter typ 1 min sa han att han tyckte det var asgött, efter ca 5 min började han må illa och efter 10 min ville han ta ut dem. Men jag hade fan slösat 2 st för att han var så jävla stor i truten så jag tvingade honom o ha kvar dem, nån minut senare spydde han som en gris ^^ Fick lite valuta för dem iaf!
Citera
2007-11-27, 16:11
Medlem
killer_nemos avatar
Prova med att köra med nån stark lössnus. Vänta par timmar på morgonen sen bakar du till dig en stor prilla då ska de se att de händer saker
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in