Här kanske du kan finna lite info;
http://www.iha.nu/gexco.html
Aktien är så enormt utspädd efter ständiga nyemissioner och totalt söndertradad. Alla stora aktörer förutom VD'n och hans kompanjon har dragit sig ur, finns bara en massa traders kvar. På 1 år har aktieantalet mer än fördubblats, till runt 900 miljoner st.
Frågar du mig så är aktien i nuläget endast intressant som kortsiktig trading, kanske kan den rycka uppåt i nån pump and dump-aktion.