2007-11-01, 22:09
  #1
Medlem
Ikes avatar
vad tror ni om aktien gexco ?
den ligger just nu runt 20 öre har spanat runt lite men har inte hittat någon vettig fakta om det nån som vet nåt eller sett nån bra länk ?
Citera
2007-11-02, 07:18
  #2
Medlem
Här kanske du kan finna lite info;

http://www.iha.nu/gexco.html

Aktien är så enormt utspädd efter ständiga nyemissioner och totalt söndertradad. Alla stora aktörer förutom VD'n och hans kompanjon har dragit sig ur, finns bara en massa traders kvar. På 1 år har aktieantalet mer än fördubblats, till runt 900 miljoner st.

Frågar du mig så är aktien i nuläget endast intressant som kortsiktig trading, kanske kan den rycka uppåt i nån pump and dump-aktion.
Citera
2007-11-02, 11:53
  #3
Medlem
faan man skulle köpa 1000 sånna aktier, om det ökar från 0.20 till 1 kr per aktie. då har man ju gjort ett klipp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in