2007-11-19, 17:46
Citat:
Ursprungligen postat av Trädpojke
Sen står man vid ugnen och ska precis skyffla in en bautastor pizza in i ugnen och vänta 20 min på att den blir klar när man plötsligt hör WHOOOOSH och ser henne i dörröppningen med glittrande ögon och landets största och gladaste leende:"...
"Du ska vi ta en cigg??"
"Jaddå!!!!"
Vaddå? Typ:
"Nääh" - som om jag tänkte stå i köket i 20 min och göra inget och bara vänta på pizzan...
Ska klara mig i två dagar dock nu när hon är borta. Ska också börja jogga ordentligt nu. Ska också försöka undvika henne
"Du ska vi ta en cigg??"
"Jaddå!!!!"
Vaddå? Typ:
"Nääh" - som om jag tänkte stå i köket i 20 min och göra inget och bara vänta på pizzan...
Ska klara mig i två dagar dock nu när hon är borta. Ska också börja jogga ordentligt nu. Ska också försöka undvika henne

Du ska inte säga "Jaddå!!!!", du säga "Nää, jag har slutat röka, men vafan, jag följer med ut ändå bara för att du är störtskön att snacka med. Seså, nu gick vi sötis."
Hur jävla svårt ska det vara? Vill du inte röka, så rök inte. Sen förstår jag inte vad du vill att man ska säga. Du säger att du inte vill röka, du får till svar att du då borde fan fan i att röka. Då kläcker du att det är ju så gott och att du ändå vill röka. Vad vill du att vi ska svara? Du måste välja, antingen röker du, eller så gör du det inte. Du kan inte göra båda delarna.
Sen fattar jag inte varför du hänger upp dej så mycket på det här med beroende för. Spelar väll ingen roll om du är beroende eller inte, ifall du röker dagligen i vilket fall? Rökning blir inte mer farligt för att du är beroende, det är fortfarande hur mycket du röker som avgör.
Sen tvivlar jag STARKT på ditt "vi är bara kompisar". En 5-åring hade kunnat tyda i dina inlägg att du är kåt på kvinntimmret.
(nu har jag bara läst dom 5 första sidorna, så jag kanske säger något som redan sagts...)