2007-11-01, 12:44
Medlem
Jag har på min nya Vistadator just installerat Crysisdemot. Men jag vet inte var jag ska starta spelet. Jag har en mapp i Program där jag installerat spelet, men där finns det ingen fil man kan använda för att starta spelet. Jag hoppas ni förstår vad jag menar. Ungefär så är det på mitt Bitlord också. Mappen där alla nerladdade program ska finnas är borta. Är det här någon sorts Vistabugg?
Citera
2007-11-01, 12:49
Medlem
ManicFreedoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darth Yoda
Jag har på min nya Vistadator just installerat Crysisdemot. Men jag vet inte var jag ska starta spelet. Jag har en mapp i Program där jag installerat spelet, men där finns det ingen fil man kan använda för att starta spelet. Jag hoppas ni förstår vad jag menar. Ungefär så är det på mitt Bitlord också. Mappen där alla nerladdade program ska finnas är borta. Är det här någon sorts Vistabugg?

Direkt i mappen finns ingen fil att starta spelet med, men i en undermapp finns det för att starta crysis. Titta runt så hittar du.
Citera
2007-11-01, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManicFreedom
Direkt i mappen finns ingen fil att starta spelet med, men i en undermapp finns det för att starta crysis. Titta runt så hittar du.

Jag hittar en fil i mappen Bin32 som heter Crysis. 2 MB stor. Är det den? Det går i alla fall inte att starta.
Citera
2007-11-01, 13:25
Medlem
RealMadrid852s avatar
Om du har vista så kan du gå in i spel mappen dit kommer du in genom start --> spel sen så finns det en crysis ikon där.

Annars går du in i bin32 mappen som sagt och där ska det finnas en crysis ikon och ikonen heter bara crysis den ska du dubbelklicka på.

Min sån ikon är 2.6Mb

Edit: såg nu att du kör med vista då behöver du som sagt bara gå in i spel mappen så finns det där en crysis ikon som du dubbelklickar på.
Citera
2007-11-01, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealMadrid852
Om du har vista så kan du gå in i spel mappen dit kommer du in genom start --> spel sen så finns det en crysis ikon där.

Annars går du in i bin32 mappen som sagt och där ska det finnas en crysis ikon och ikonen heter bara crysis den ska du dubbelklicka på.

Min sån ikon är 2.6Mb

Edit: såg nu att du kör med vista då behöver du som sagt bara gå in i spel mappen så finns det där en crysis ikon som du dubbelklickar på.

Jo jag har Vista. Men i Spelmappen så hittar jag endast de gamla vanliga tråkspelen från antiken.
Citera
2007-11-01, 13:52
Medlem
RealMadrid852s avatar
hmm väldigt konstigt men testa att installera om så kanske det funkar.
Citera
2007-11-01, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealMadrid852
hmm väldigt konstigt men testa att installera om så kanske det funkar.

Har testat redan.

Det här meddelandet kommer när jag försöker komma in på Bin32 filen:

"Programmet kunde inte starta eftersom programmets sida-vid-sidakonfiguration är felaktig. Kontrollera händelseloggen för ytterligare information."
Citera
2007-11-01, 15:24
Medlem
RealMadrid852s avatar
hmm väldigt konstigt fel jag vet faktiskt inte vad som är fel men testa att posta i crysis tråden det kanske finns någon som har haft samma problem.
Citera
2008-12-19, 22:22
Medlem
Kellermans avatar
Jag fick samma meddelanderuta när jag försökte installera msn messenger på min dator. Jag tror att det har någonting med service packen att göra, installera alla uppdateringar till datorn, så ska det troligtvis lösa sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in