• 6
  • 7
2007-11-16, 20:29
Medlem
skinner5000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Welde
Kommer dessa minnen funka i den nya macbooken ?
http://www.multitronic.se/index.php?...S2GSDSKIT667D2
Har nu ftt minnena och stoppat in dem i datorn. Minnena fungerar kononbra och det var inga som hels problem vid varken installationen eller uppstarten av datorn. Tnk bara p att minnena ska sitta ordentligt i bussen (de fr inte sticka ut ur pningen) s ska det nog fungera kanon.
Citera
2007-11-16, 20:43
Medlem
Nemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skinner5000
Har nu ftt minnena och stoppat in dem i datorn. Minnena fungerar kononbra och det var inga som hels problem vid varken installationen eller uppstarten av datorn. Tnk bara p att minnena ska sitta ordentligt i bussen (de fr inte sticka ut ur pningen) s ska det nog fungera kanon.

Har du mrkt av att flktarna gr igng oftare n tidigare? Vissa hvdar att Corsair-minnena ger upphov till mer vrme n Kingston, kan det stmma? Grymt sugen p att skaffa likadana minnen som dig till samma saftiga pris.
Citera
2007-11-16, 20:55
Medlem
skinner5000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neman
Har du mrkt av att flktarna gr igng oftare n tidigare? Vissa hvdar att Corsair-minnena ger upphov till mer vrme n Kingston, kan det stmma? Grymt sugen p att skaffa likadana minnen som dig till samma saftiga pris.
Nu har jag bara krt datorn i ett par timmar, men jag mrker d ingen skillnad. Fresten s satt det inte Kingstonminnen i datorn innan utan det var Hynix minnen (aldrig hrt talas om).

Jag tycker helt klart att det var vrt pengarna. Jag bestllde frn Webhallen i onsdags eftermiddag och hade minnena i brevldan idag. 468kr med frakt betalade jag (betalade med kort). Hur prisvrt som helst i mina gon. Nu hade jag inte tid, men annars kan man ju ka och kpa minnena direkt hos Webhallen ocks fr 439kr.

Till rga p allt fick jag slt de gamla minnena fr 300kr plus frakt s jag fick 1 gig mer minne n tidigare fr 170kr
Citera
2007-11-16, 21:13
Medlem
Nemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skinner5000
Nu har jag bara krt datorn i ett par timmar, men jag mrker d ingen skillnad. Fresten s satt det inte Kingstonminnen i datorn innan utan det var Hynix minnen (aldrig hrt talas om).

Trevligt att hra. Anledningen till att jag nmnde Kingston var att valet str mellan Corsair- och Kingstonminnen.
Citera
2007-11-16, 22:00
Medlem
skinner5000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neman
Trevligt att hra. Anledningen till att jag nmnde Kingston var att valet str mellan Corsair- och Kingstonminnen.
Jag har fortfarande inte mrkt av mer flktsurr n med de gamla minnena...
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in