Citat:
Hrligt nd att det gr framt med bde webzinet & ven att se till att det blir ett par spelningar
Frr eller senare s ska det bli intressant att lsa tankarna om bde Kebnekajse & TGS.
Har lyssnat lite p en del konserter med "nya sttningen".
Kenny r & Frblir Kebnekajse s Hjrta.
Frank Sanderson kommer nog aldrig bli en ny Pelle Ekman verkar det som,
Men det gr inte att jmfra bda tv. Pelle Spelar p sitt stt & Frank p sitt
ven om jag har sett Kebnekajse live med Frank Innan i Norrkping 2011-03-28
eftersom Pelle hade brutit Benet.
Fr vrigt s spelar vl Frank Sanderson p
Kennys 2 soloskivor Psychedelic Dream & Brinner.
Det Andliga ska ven ha sitt Broder s kr p bara
Hrligt nd att det gr framt med bde webzinet & ven att se till att det blir ett par spelningar
Frr eller senare s ska det bli intressant att lsa tankarna om bde Kebnekajse & TGS.
Har lyssnat lite p en del konserter med "nya sttningen".
Kenny r & Frblir Kebnekajse s Hjrta.
Frank Sanderson kommer nog aldrig bli en ny Pelle Ekman verkar det som,
Men det gr inte att jmfra bda tv. Pelle Spelar p sitt stt & Frank p sitt
ven om jag har sett Kebnekajse live med Frank Innan i Norrkping 2011-03-28
eftersom Pelle hade brutit Benet.
Fr vrigt s spelar vl Frank Sanderson p
Kennys 2 soloskivor Psychedelic Dream & Brinner.
Ja, det r som du sger...Pelle hade sin prgel p trummorna och Frank spelar p sitt vis...de r ganska s annorlunda i sina spelstt...undrar hur det hade ltit om de spelat bda tv samtidigt i Kebne?
Ja, Frank var med p Psychedelic Dream...lyssnade p den lite hromdagen...det r en intressant skiva dr Kenny och Frank lter lite t TGS-hllet ibland...lite mer flytande och space-ig psychrock...
Utan Kenny s blir det nog inget Kebne...Mats skulle kunna fylla ut lite p fiolen om inte Kenny skulle kunna vara med...men frgan r om det rcker eller om Kenny skulle saknas fr mycket trots allt?
Personligen s tycker jag att Kenny r den som r svrast att erstta...t.o.m nstan omjligt...Den som kommer nrmast r Mats...han kan spela mnga av de melodier som Kenny kr p gitarren...de kompletterar varandra mycket vl. Det skulle lta mycket tomt utan bde Kenny eller Mats...de str fr melodierna som r Kebnes signum.
Hr ett klipp med Kenny som kr solo:
https://www.facebook.com/twangstockh...2329581100956/