2007-11-24, 16:38
Medlem
Vad lider ni av?

Hela grejen med inslaget var ju knappast att hänga ut någon som idiot, snarare belysa defacto att bilder som kommit på avvägar och är av MYCKET privat karaktär kablas runt på nätet för att någon skall tjäna pengar på dem.

Jag håller med om att man lite får skylla sig själv om man inte har bättre förstånd än att dela ut typ *.C:\ men alla har inte det medvetandet när de sätter sig vid en dator. Tycker det vore en sak om någon hade fått tag på bilderna och runkat lite och garvat men det är jävligt fult att peta med namn och bostadsort och DESSUTOM i ett kommersiellt syfte!

Om ni som negligerar detta tänker efter själva så skulle ni också ta jävligt illa vid er om er syster eller flickvän vart uthängd...
Citera
2007-11-25, 21:39
Medlem
Mvks avatar
är en 10 min in i reportaget just nu. Fy FAN FÖR BEKRÄFTELSEKÅTA SMÅ SL*NOR SOM HAR SITT ROLIGA FRAMFÖR KAMERAN OCH SEN GRÅTER UT OCH ÅNGRAR SIG.
mm visst bruden tänkt på det nästa gång du suger påle framför en KAMERA.
Tycker inte det minsta synd om dom.

*Edit kollar på tv3.se för övrigt, den finns där fortfarande.
Citera
2007-11-26, 01:10
Medlem
Ett väldigt ointressant insider. Dom utsatta hade i grund ingen som helst sympati från min sida. Verkade heller inte finnas nån som reagerade på att att dessa minderåriga, knullar framför nån billig webcam, som magiskt hamnar på nån olaglig fildelnings ruljans i form av nån fil på 3mb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in