2007-11-01, 22:09
Medlem
Mr Coffees avatar
"Bilderna används av människor som vill tjäna pengar på dem"? Fan, främst används de väl av folk som vill runka till dem?
Citera
2007-11-01, 22:09
Medlem
alcatrazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnHeltVanligDag
Som man bäddar får man lika, kul att någon drar nytta av småludrerna iallafall.

Ännu roligare om det är nån hora i din familj
Citera
2007-11-01, 22:10
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Om man inte vill finnas på internet ska man ta bilderna med en polaroidkamera eller som man säger: som raggar får man ligga.

Du vet att det finns vanlig film också va?
Citera
2007-11-01, 22:11
Bannlyst
Insider når ikväll ännu ett lågvattenmärke. Ord som "kränkt" upprepas in absurdum. Det verkar som att svensken inte har någon som helst förmåga till att länka sina egna handlingar till den konsekvens handlingarna får.

Vill man inte att ens fitta ska hamna på internet så kanske man inte ska tanka upp sina privata porrbilder på nätet, alternativt förvara bilderna i publika mappar.

// Roger P.
Citera
2007-11-01, 22:14
Bannlyst
Detta program gör mig så jävla förbannad, men förfan sitter dem här ludrerna och vill att vi ska tycka synd om dem för? DON'T FUCK ON CAM. Det är verkligen så jävla lätt.

Kan lova varenda en utav er att dem var små bekräftelseluder som det gick snett för. :/

Citat:
Ursprungligen postat av alcatraz
Ännu roligare om det är nån hora i din familj

Näädu, I min familj använder vi sunt förnuft, morsan och farsan knullar nog inte ens längre. Jag och flickvännen håller oss borta från att filma, och skulle det hända så sprider vi det förfan inte på internet.
Citera
2007-11-01, 22:14
Medlem
G3x0rs avatar
så jävla synd att ingen antagligen kommer kommentera detta från forumens sida. "De hackade mig via ett fildelningsprogram" att dela ut sina bilder för någon annan att ladda hem är fan att gräva sin egen grav.

//G
Citera
2007-11-01, 22:15
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnHeltVanligDag
Detta program gör mig så jävla förbannad, men förfan sitter dem här ludrerna och vill att vi ska tycka synd om dem för? DON'T FUCK ON CAM. Det är verkligen så jävla lätt.

Kan lova varenda en utav er att dem var små bekräftelseluder som det gick snett för. :/

Som dessutom skulle göra om samma misstag igen utan att tveka
Citera
2007-11-01, 22:15
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Ganska kul när dom litet förbipasserande försöker skriva av det korkade som dom här tjejerna gjort som något helt normalt, ungefär som när dom i Efterlyst en halvtimme tidigare nämnde i farten att killen som nästan blivit skuren till döds faktiskt försökt brotta kniven ur handen på killen som försökte råna honom
Citera
2007-11-01, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee

Precis det jag försöker säga.
Citera
2007-11-01, 22:19
Medlem
Mr Coffees avatar
Vem är mongo-speakern i programmet? Han låter som Stig-Helmer i SOS när han pratar med staniol i telefonen
Citera
2007-11-01, 22:20
Medlem
Zaklins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee

och som dessutom uppger att de har blivit "hackade". Om idioterna delar ut film/bild på t.ex. dc så är det kanske inte så konstigt att bilder/film cirkulerar på internet. Gah!
Citera
2007-11-01, 22:20
Medlem
Power_s avatar
men vafan precis som förra veckan så går halv programet åt att upprepa grejer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in