2007-11-01, 01:04
Medlem
2500s avatar
Jag kom jusst på denna ide efter att återigen haft en riktigt dålig dag.

Varför är det så att man alltid har dåliga dagar men inte dåliga veckor, månader, år?

Varför är det alltid så att allt dåligt händer på en och samma dag?

Är det en kedjereaktion av den första dåliga händelsen som leder till andra eller är det helt enkelt att man inte tänker på det om det nu inte är många "dåliga" saker som händer på samma dag?

Ja ge mig era funderingar. Jag är nyfiken för jag har inte tänk på detta förut. Idag har jag årerigen haft en jävligt dålig dag. Men varför säger man aldrig dålig vecka? Ja ge mig era funderingar för jag är nyfiken
Citera
2007-11-01, 01:10
Medlem
Gustaas avatar
Dessa dåliga dagar, tack gud för dem är så få.
Min egen tanke i detta måste att ju jävligare det blir desto mer tänker du på det och uppmärksmar det dåliga. alltså händer det en grej så äre in så farligt. men är det nån liten grej till som händer uppfattas den värre pga den tidigare händelsen. så ju mer det är som skiter sig desto mer hakar man upp sig på det att allt slutar i en helt jävla depp dag.

ps jag är dö packad
Citera
2007-11-01, 01:16
Medlem
2500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustaa
ps jag är dö packad
Jag med!

Intressant synpunkt, tror nog att det är så jag med, men finns det några fler förklaringar`?

Edit: tog bort fylle trams
Citera
2007-11-01, 01:31
Medlem
Gustaas avatar
kanske sitter nån sån där "gud" eller flera av dem och planerar upp helvettes dagar åt hos arma människor som blivit tvingade att födas på denna förbannade plats.

nae, jag tror fortfarande på det jag skrev i mitt första inlägg. man lagrar upp känslorna. likadannt som det redan är lite tjurig och nån retar dig bliru ju mer förbannad än om du hade varit glad innan
Citera
2007-11-01, 04:28
Medlem
Numes avatar
Nog hakar man upp sig på vissa saker som följer varandra alltså en dag eller så, inte över en hel vecka eller längre då det vore nästan omöjligt. Ganska otroligt om man skulle ha en dålig vecka eller längre, då det betyder att man måste ha böldpest den veckan kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in