Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Testa med TOR + weakness så kommer du hitta en del intressant.
Nej du fjanten, jag skrev att allt går att spåra beroende på spårarens resurser och kunskap, bevisligen besitter inte du den kunskapen som krävs fastän det bara krävs kanske tre hjärnceller för att lista ut att spårarens resurser och kunskap är klart kopplat till vad som attackerats.
Om du sitter och begår grova brott via TOR så kommer det givetvis läggas ner en massa energi på att hitta dig, och de kommer de att göra. Men ska du bara skicka ett löjligt hotbrev till ditt X så lär det knappast kopplas in några kraftiga internationella myndigheter.
Jag har även givit ut länkar och även sökord för att du själv ska kunna hitta svaret på din fråga, jag tänker inte ge ut någon steg-för-steg-manual till hur man hittar folk i TOR - endast småbarn vill ha sådant, riktiga kunskaper kommer från egen nyfikenhet och tid.
Jag är inte och har aldrig varit intresserad av någon steg-för-steg-manual, eftersom jag är övertygad om att det inte är möjligt, och att du inte vet vad du talar om. Vill bara att du i alla fall översiktligt kan visa att du inte snackar BS.
Som jag tidigare skrev, är det ju lite fånigt av dig att sitta och spela allan och låtsas vara en jävel på hacking och droppa klyschor i stil med "ingen är säker"
Hade du verkligen kunnat det du påstår dig kunna, så hade du ju lite översiktligt kunna berätta på vilket sätt du menar att du skulle kunna spåra mitt riktiga IP via en proxytunnel i TOR-nätverket. Men nu kan du inte det.