• 1
  • 2
2007-10-31, 22:53
Medlem
No_fears avatar
2 kg surströmming, några liter sur mjölk, plus ett gäng gamla ägg, allting nersköljes med minst en liter lavemang

Sen skrattar jag gott från mitt moln åt den som hittar min döda kropp
2007-11-01, 00:45
Medlem
Sgt John Keels avatar
Jag lutar åt något med en fin köttbit med tillbehör baserade på grädde, smör och gröna kryddor alternativt något riktigt fräscht. Extremfall alltså.

Det värsta skulle väl ändå vara om man funderar ut det man absolut gillar bäst, och sen blir allt bara fel. Köttet segt, såsen skär sig etc. Så vill man väl inte dö? Då verkar det säkrare som vissa gjort, satsa på Mickey D's.

/Adrian
2007-11-01, 00:49
Medlem
Räkor, hummer och champagne till förrätt.
Tournedos Rossini till huvudrätt och ett bra Bordeauxvin.
Diverse ostar från hela djurriket...
Pannacotta, kladdkaka med vispad grädde, Créme Caramel och en fransk chokladtårta. Litervis med Coca-Cola.

När jag precis inte orkar mer så.. Chips, dip och öl tills jag kastar in handduken.
2007-11-01, 00:55
Medlem
God spaghetti carbonara.
2007-11-01, 01:10
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No_fear
2 kg surströmming, några liter sur mjölk, plus ett gäng gamla ägg, allting nersköljes med minst en liter lavemang

Sen skrattar jag gott från mitt moln åt den som hittar min döda kropp

Hehe..Som i dödsögonblicket sprutar ut som en brandspruta och förpestar avrättningsrummet. Jag ser det framför mig hur vakter och anhöriga till offret snubblar på prästen i sin paniska kamp för att hitta ut.

Själv skulle jag be att få laga min sista måltid själv...Spelar inte så stor roll vad, bara jag får göra den själv.
2007-11-01, 11:25
Medlem
Litet gult djurs avatar
1 up-svamp, om man nu ville fortsätta.
2007-11-01, 12:25
Medlem
OliTs avatar
Nja, jag håller nog med Lostkid här. Fortsätt i den andra tråden, låser denna.

/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in