Jag lutar åt något med en fin köttbit med tillbehör baserade på grädde, smör och gröna kryddor alternativt något riktigt fräscht. Extremfall alltså.
Det värsta skulle väl ändå vara om man funderar ut det man absolut gillar bäst, och sen blir allt bara fel. Köttet segt, såsen skär sig etc. Så vill man väl inte dö? Då verkar det säkrare som vissa gjort, satsa på Mickey D's.
Räkor, hummer och champagne till förrätt.
Tournedos Rossini till huvudrätt och ett bra Bordeauxvin.
Diverse ostar från hela djurriket...
Pannacotta, kladdkaka med vispad grädde, Créme Caramel och en fransk chokladtårta. Litervis med Coca-Cola.
När jag precis inte orkar mer så.. Chips, dip och öl tills jag kastar in handduken.
2 kg surströmming, några liter sur mjölk, plus ett gäng gamla ägg, allting nersköljes med minst en liter lavemang
Sen skrattar jag gott från mitt moln åt den som hittar min döda kropp
Hehe..Som i dödsögonblicket sprutar ut som en brandspruta och förpestar avrättningsrummet. Jag ser det framför mig hur vakter och anhöriga till offret snubblar på prästen i sin paniska kamp för att hitta ut.
Själv skulle jag be att få laga min sista måltid själv...Spelar inte så stor roll vad, bara jag får göra den själv.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!