2 frallor med smör, skinka, ost och gurka, en liten baguette med samma pålägg som sköljs ner med ett glas oboy och ett glas juice.
Å sen självklart en god snus efter maten, oslagbart.
Jag gillar varm mat på morgonen så till helgen kör jag på: Kantarelltoast med vitlök, kokt ägg och en kopp kaffe till.
Annars fungerar stekt ägg, prinskorv och ett glas juice utmärkt.
Äggmacka slår aldrig fel med kokt ägg man mosat tillsammans med smör, salt samt kaviar på.
Men ingenting slår en stadig bakisfrukost; Stekt potatis, stekt korv, äggröra, bacon, kokt ägg samt ett STORT glas standardmjölk.
Självklart skall det saltas ordentligt med, men inte så det blir överdrivet salt.
Starköl, en jolle och något flottigt, typ vitt bröd med tonfiskröra och rödlök, är att föredra när man är bakis, vilket tycks vara ett av mina tre normaltillstånd just nu, är jag inte wasted eller stekt är jag bakfull.
Det här är skitkonstigt. Jag har varit en enorm frukostälskare genom åren, såg det som bästa målet av alla. Men nuförtiden har jag ingen matlust på morgonen alls. Trist Men jag skulle inte kunna lämna hemmet utan frukost. Så jag får faktiskt säga en kopp svart kaffe och en ljus macka med smör ost och gurka. Förr var en snus kronan på verket men inte mer tyvärr eftersom jag slutade snusa i somras.
Hotellfrukostar/kryssningsfrukostar. Egentligen alla frukostar som man inte gjort själv med fina upplägg stor variation samt underbara ostar och vita bröd Och såklart en fräsch äppeljuice till dryck Sen en cigg på den fullständiga frukosten och man är redo att möta allt dagen har att bjuda på
Asså jag har varit på så många kryssningar.. Och jag HATAR frukosten där! Visst det är mycket.. Men kvalitéten! USCH! Betalade för buffén förra gången, men slutade med att jag käkade ostmackor!
Asså jag har varit på så många kryssningar.. Och jag HATAR frukosten där! Visst det är mycket.. Men kvalitéten! USCH! Betalade för buffén förra gången, men slutade med att jag käkade ostmackor!
Man äter inte bufféfrukosten. Utan det är sjöfrukosten i ngn av resturangerna som gäller.