Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-28, 22:10
Medlem
Den bästa frukosten är den franska.

Café au lait, baguette, confiture, croissant...

Annars är Paerlhalsbands frukost ganska bra, förutom att hos mig är allt annat en riktigt smör oacceptabelt.
Citera
2009-11-28, 22:12
Bannlyst
kaffe och snus
Citera
2009-11-28, 22:40
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompaniet
kaffe och snus
Åhh fifan! Slutade med snus för drygt tre år sedan, men minns än hur jävla gott det var att mula in en pris på morgonen efter kaffet....
Citera
2009-12-12, 13:48
Medlem
Zurns avatar
2 frallor med smör, skinka, ost och gurka, en liten baguette med samma pålägg som sköljs ner med ett glas oboy och ett glas juice.
Å sen självklart en god snus efter maten, oslagbart.
Citera
2009-12-12, 15:40
Medlem
brunstigs avatar
Jag gillar varm mat på morgonen så till helgen kör jag på: Kantarelltoast med vitlök, kokt ägg och en kopp kaffe till.
Annars fungerar stekt ägg, prinskorv och ett glas juice utmärkt.
Citera
2009-12-12, 15:43
Medlem
Big_Bites avatar
Äter sällan frukost, i stort sett bara på helger.

Äggmacka slår aldrig fel med kokt ägg man mosat tillsammans med smör, salt samt kaviar på.

Men ingenting slår en stadig bakisfrukost; Stekt potatis, stekt korv, äggröra, bacon, kokt ägg samt ett STORT glas standardmjölk.
Självklart skall det saltas ordentligt med, men inte så det blir överdrivet salt.
Citera
2009-12-12, 18:19
Medlem
Benyameans avatar
Starköl, en jolle och något flottigt, typ vitt bröd med tonfiskröra och rödlök, är att föredra när man är bakis, vilket tycks vara ett av mina tre normaltillstånd just nu, är jag inte wasted eller stekt är jag bakfull.

Citera
2009-12-12, 18:30
Medlem
Trolldockans avatar
Det här är skitkonstigt. Jag har varit en enorm frukostälskare genom åren, såg det som bästa målet av alla. Men nuförtiden har jag ingen matlust på morgonen alls. Trist Men jag skulle inte kunna lämna hemmet utan frukost. Så jag får faktiskt säga en kopp svart kaffe och en ljus macka med smör ost och gurka. Förr var en snus kronan på verket men inte mer tyvärr eftersom jag slutade snusa i somras.
Citera
2009-12-12, 18:40
Medlem
Hotellfrukostar/kryssningsfrukostar. Egentligen alla frukostar som man inte gjort själv med fina upplägg stor variation samt underbara ostar och vita bröd Och såklart en fräsch äppeljuice till dryck Sen en cigg på den fullständiga frukosten och man är redo att möta allt dagen har att bjuda på
Citera
2009-12-12, 18:41
Medlem
Neonights avatar
Ägg & Bacon med ett glas juice.
Citera
2009-12-12, 19:08
Bannlyst
Asså jag har varit på så många kryssningar.. Och jag HATAR frukosten där! Visst det är mycket.. Men kvalitéten! USCH! Betalade för buffén förra gången, men slutade med att jag käkade ostmackor!
Citera
2009-12-12, 19:17
Medlem
cerumens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR_Robin_89
Asså jag har varit på så många kryssningar.. Och jag HATAR frukosten där! Visst det är mycket.. Men kvalitéten! USCH! Betalade för buffén förra gången, men slutade med att jag käkade ostmackor!

Man äter inte bufféfrukosten. Utan det är sjöfrukosten i ngn av resturangerna som gäller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in