• 3
  • 4
2007-11-17, 18:26
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emdeemaa
Tänker och känner precis som du. MDMA har alltid varit min drog, finns inget skönare. Avtändningarna har som mest varit tomhet, aldrig någon nojja till skillnad mot tjack då jag varit rejält skruvad många gånger.

Kommer även att äta, sova och träna bra minst ett halvår innan jag petar.

Alltså:
Substans: MDMA+benso under AT
Vilat kropp och huvud under x antal månader.
100% trygg med substanserna jag tänker stoppa i mig och alltid varit det.

Ge mig snälla mer respons på detta!
Precis så känner jag också, när man går av på E... Jag skulle nog skippat kola och tjack. Men du vet säkert bäst själv, hur du reagerar på olika droger.
Jag har en tendens själv att bli psykotisk, speciellt på tjack. E är dock lugnt.
Citera
2007-11-18, 23:46
Medlem
Deleriums avatar
Seriöst, det är ju jävligt svårt att förutspå på hur du reagerar på driverse droger mellan diverse intervaller. Du får helt enkelt överväga riskerna mellan njutningen drogen ger för stunden och det du har att förlora - förståndet.

Psykedeliska droger borde vara värst, och stimulanter, främst på krascherna av sådana.
Citera
2007-11-19, 10:51
Medlem
riZLa_87s avatar
Benzo, opiater/opioider och alkohol funkar fint för mig röka funkar faktiskt också bra kanske inte är så smart att ta det igentligen men jag röker inte så ofta . Tar amfetamin ibland men är VÄLDIGT försiktig med det märker ibland speciellt på AT:n att lite psykotiska symtom kan blomma upp igen. Inget jag vågar ta ofta .
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in