2007-10-31, 01:35
Medlem
hejsan. jag har prövat en Caverject dual 20mcg och det funkade bra som satans =)
men andra gången jag skulle pröva så hände ingenting?
kan det bero på att jag stuckit fel eller nånting?
kan man sticka fel? för ingenting hände
föstagången jag prövade vart den riktigt sten hård på en gång.. riktigt grymt var de
Citera
2016-05-29, 02:47
Medlem
Javisst stack du fel om effekten uteblev. Träffar du en ven eller urinröret händer det ingenting du måste träffa en av dom två korvarna med svällkroppar som finns på kukens översida.
Lättast är om du har lite halv stånd när du tar den eftersom då har redan svällkropparna svällt lite och området du måste träffa är betydligt större.
Stick aldrig rakt in utan i vinkel på 45 grader och stick in hela nålens längd så är du rätt och träffar troligen rätt om du vet var du ska sticka.
Va noga med att pissa alltid först så du har tömt blåsan på urin för sen är det omöjligt att pissa det är svårt att komma också för kuken har svullnat upp och är så hård att satsen inte kan passera igenom kuken och det är det som gör ont och hindrar kuken från att slakna.
Jag har köpt och använt Caverject Dual i färdigladdade sprutor på 20 micro dom kan ställa in på
5 10 15 20 mickro beroende på hur stor dos man vill ta. Om jag öppnar en och bara laddar den till 10 så har jag tagit bara halva dosen och den andra halvan lägger jag i kylen så kan jag använda den två dagar senare. Om jag säger två dagar eller upp till en vecka låter jag dom ligga i kylen sed slänger jag dom. Max 5 dagar sen ska man kasta dom. Prova aldrig ta två dagar efter varandra det gör bara jävligt ont och kuken inte samma stånd det funkar inte ta två dagar efter varandra.
Ta allt du ska ta på en gång innan du ska knulla ca 2-4 min sen är det kraftigaste ståndet som går att få på medicinsk väg. Ett naturligt, nej är det första gången så är det många gånger starkare stånd man någonsin har upplevt.
Det har inte alls någon påverkan på hjärtat eftersom det är lokal behandling i kuken sticker du fel eller trycker in det i en ven gör inget svällkropparna sitter bara i kuken så i blodet har ingen effekt.
Direkt efter du tagit den masserar du hela tiden kuken just där du stack hela tiden tills den står sluta inte innan den står om så 10 min och inget händer då kan man ta en till lika stor för då har man missat att träffa svällkropparna.
Citera
2016-08-18, 05:30
Medlem
Grinulvs avatar
Prövade för första gången, och jag fick bara halvbånge. Jag var själv och skulle testa en runk men som sagt bara halvstånd. Jag tog 10 men jag undrar om jag ska testa 20 nästa gång, vet inte om den blir hårdare då eller om det bara håller i längre.
Brukar annars använda en kukring och pumpa upp kuken med kukpump men efter ett tag så tappar jag typ känseln i kuken och måste ta bort kukringen.

Hittar ingen bra lösning, jag vill fan inte leva som munk resten av livet pga min förbannade nervskada.
Citera
2016-08-18, 12:28
Medlem
bonobonos avatar
Har ni inte kontakt med läkare som kan svara på era frågor?
Har man problem så att man behöver läkemedel så bör de ju ha skrivits ut av läkare och då är de ju säkrast att fortsätta att ha den kontakten om funderingar uppstår.
Jag skulle då aldrig laborera själv eller fråga okända på nätet om vad och hur mycket av nåt ja ska spruta in i min bästa känsligaste kroppsdel... har man redan problem så vill man väl inte riskera att få fler!?
Citera
2016-08-18, 14:24
Moderator
fredrik686s avatar
Erotik och sexualitet --> Medicin och hälsa
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem