Som topic säger så hänger min dator sig när jag tabbar in och ut från fullscreen spel. Dock så spelar jag bara wc3 och detta händer hela tiden, medspelarna finner detta mer irriterande än mig. Och så testade jag spela lite CS nu (ja jag vet, CS..) och samma sak gäller här. Min första gissning var drivrutin, men jag har testat flera olika. Same thing.
Andra gissningen var varmt grafikkort. Men den är inte överdrivet varm, inte för att jag vet vilken värme som är grafikkortet men ingen var farligt hög.
Temp1: 25C
Temp2: 49C
Temp3: 72C (denna är inkorrekt då den alltid är samma oavsett hur länge datorn varigt på eller hur kall den är)
Temp: 1C
HD1: 32C (jag har 3st fysiska diskar)
Core: 50C
Core: 53C (2st?)
Ambient: 0C (vad är detta?)
Tilläggas bör att problemet började när jag köpte mitt grafikkort. På mitt gammla hade jag extra kylning.
Tilläggas bör att problemet började när jag köpte mitt grafikkort.
Ska vi utgå från att du har testat vad som händer när du stoppar tillbaka det gamla graffakortet (om det finns kvar, eljest något annat kort), för att ringa in om problemet verkligen är grafikkortrelaterat eller att något annat har hänt med burken?
Ska vi utgå från att du har testat vad som händer när du stoppar tillbaka det gamla graffakortet (om det finns kvar, eljest något annat kort), för att ringa in om problemet verkligen är grafikkortrelaterat eller att något annat har hänt med burken?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!