2007-10-31, 00:13
Medlem
Valpens ansiktes avatar
Som topic säger så hänger min dator sig när jag tabbar in och ut från fullscreen spel. Dock så spelar jag bara wc3 och detta händer hela tiden, medspelarna finner detta mer irriterande än mig. Och så testade jag spela lite CS nu (ja jag vet, CS..) och samma sak gäller här. Min första gissning var drivrutin, men jag har testat flera olika. Same thing.
Andra gissningen var varmt grafikkort. Men den är inte överdrivet varm, inte för att jag vet vilken värme som är grafikkortet men ingen var farligt hög.

Tilläggas bör att problemet började när jag köpte mitt grafikkort. På mitt gammla hade jag extra kylning.

//Valpen
Citera
2007-10-31, 22:00
Medlem
Valpens ansiktes avatar
Bumpning sker om:
5
4
3
2
1
BUMP
Citera
2007-10-31, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpens ansikte
Tilläggas bör att problemet började när jag köpte mitt grafikkort.

Ska vi utgå från att du har testat vad som händer när du stoppar tillbaka det gamla graffakortet (om det finns kvar, eljest något annat kort), för att ringa in om problemet verkligen är grafikkortrelaterat eller att något annat har hänt med burken?
Citera
2007-10-31, 23:04
Medlem
Valpens ansiktes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noll
Ska vi utgå från att du har testat vad som händer när du stoppar tillbaka det gamla graffakortet (om det finns kvar, eljest något annat kort), för att ringa in om problemet verkligen är grafikkortrelaterat eller att något annat har hänt med burken?
Shall do! Imorgon får bli försöksdag då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in