2008-01-23, 10:59
Medlem
Nektarins avatar
Har ett visst intresse av porr men inte det ni kallar mjukporr, alltså där man inte får se ngt. Jag vill se allt och höra ljuden av njutning och samlagsljuden.
Tittar gärna på två eller flera kvinnor, slick och fingrar, dildo och strap-on.
Tycker om att se hårdporr utan slag eller tvång, vill själv gärna ha ögonbindel eller handbojor men tänder inte på den typen av porr eftersom den blir för mycket i min smak.
Ibland går jag bara igång på utomhussex med risk för upptäckt eller offentlig sex. Är något jag kan tänka mig för egen del också.
Föredrar att se rejäla knull bakifrån men inte bara analt.
Tänder inte alls på bilder utan kollar bara filmer, vill inte läsa sexnoveller men skriver gärna och får en kick av att skriva vad jag tycker om.
Finns mycket mer jag tänder på men det här får räcka för nu.
Citera
2008-01-24, 07:34
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZaiLH

men efter att ha läst igenom verkar de flesta tycka om klassisk, tråkig våldtäckts/förnedringsporr
Tycker också det är märkligt.
Är FB-tjejen ett representativ för den genomsnittliga kvinnan i Sverige eller väljer just sådana tjejer att svara i trådar som den här?

Intressant faktiskt.
Citera
2008-01-24, 14:23
Medlem
Jag vet iaf att när min tjej tittar så går hon igång på hårdare tag, roccostylefilmer typ. Hon gillade hogtied och bondage och sådant också. Så, det kanske inte är så ovanligt att "vanliga" tjejer tänder på sådant och inte bara FB-tjejen som lurkar i porrforumet.
Citera
2008-01-24, 14:48
Medlem
min flickvän gillar svart lesbiskt... hon e vit...och om vi ska ha trekant har hon poängterat att det bara sker md en svart dam...
Citera
2008-01-25, 10:43
Medlem
Avons avatar
Jag gillar lyxig porr. Det skall vara kuk, fitta, knulla ur många olika vinklar. Mjukporr är bara frustrerande. Tycker Andrew Blake gör mycket bra grejer: personerna som är med är snygga, filmerna saknar i princip handling (vill jag ha en intrig ser jag nåt annat), vackra underkläder, siden, sammet, päls (ahhhh) lyxiga miljöer och musiken är ok. Karlarna i hans filmer är dessutom yummy!
Citera
2025-07-12, 08:56
Medlem
TrueDevils avatar
Många kvinnor tittar på BBC porr.
De skulle aldrig erkänna det, inte ens som anonym på Flashback.

Men det finns något pirrigt med en stor svart kuk som knullar en tajt vita/rosa liten fitta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in