2007-10-30, 22:17
Medlem
Jo hejsan alla flashback användare

Det är så att jag har problem med mitt jtr tycker den går överdrivet segt.. Sökt på google(bilder) och sätt att dom har sjukt mycket högre hastighet än vad jag har. Min går helatiden i c/s 10295 går aldrig över 10300. Någon som vet hur man kan lösa detta problem? Har väldigt bra(snabb) dator så oroa dig inte över det!
Citera
2007-10-30, 22:52
Medlem
Spejnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amidi
Jo hejsan alla flashback användare

Det är så att jag har problem med mitt jtr tycker den går överdrivet segt.. Sökt på google(bilder) och sätt att dom har sjukt mycket högre hastighet än vad jag har. Min går helatiden i c/s 10295 går aldrig över 10300. Någon som vet hur man kan lösa detta problem? Har väldigt bra(snabb) dator så oroa dig inte över det!

Tack för den detaljerade informationen, du behöver inte oroa dig jag skall ringa fröken UR, hon säger att hon kan spå framtiden också

edit:
http://www.oiepoie.nl/2007/02/11/hig...hn-the-ripper/
Citera
2007-10-31, 00:30
Medlem
hur installerar jag det då står yum -y install openmpi*? Någon som kan hjälpa till?
EDIT : Använder windows vista
Citera
2007-10-31, 00:35
Medlem
DaVajjs avatar
Citat:
hur installerar jag det då står yum -y install openmpi*? Någon som kan hjälpa till?

Yum är en pakethanterare för RedHat om jag inte minns fel. Om du sitter i Vista får du nog googla efter färdiga binärer, alternativt kompilera ihop själv, möjligtvis i en cygwin miljö.
Citera
2007-10-31, 00:40
Medlem
Någon som har den kompilerad och vill dela med sig?
Citera
2007-10-31, 00:49
Medlem
Kokarns avatar
Citat:

Som det ser ut försöker du installera openmpi? Säker på att det går att köra under vista? Cygwin är din vän i sådana fall.
Citera
2007-10-31, 01:36
Medlem
Spejnars avatar
Nu har jag inga större erfarenheter(inga bra iaf) av Vista men jag skulle inte sätta mig med en vistamaskin att knäcka lösenord iaf, det är då en sak som är säker.

Håller på och slänger upp en allt-i-allo debian etch som skall få leka john/ftp/http/ssl osv osv. Får se vad för skoj man kan lära sig.

Lite skillnad från point_and_click.exe i windows iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in