2008-04-15, 13:35
Medlem
Bismillah

Jag föreslår en en liten egen kupé för fröken prinsessan som lyckas söndermala varenda religionstråd. Hon verkar ha behov av att avreagera sig och kasta skit på framför allt mig så tycker hon är värd en eget tillhåll där hon kan härja bäst hon vill.

Så kanske vi andra kan få diskutera iställlet i andra trådar? Som det är nu är det svårt att hitta inlägg som är vettiga och som ingår kategorin 'diskussion'.

Jag tycker 'religion' behöver en ansiktslyftning och lite vädring samtidgt vore inte dumt.
Citera
2008-04-15, 13:37
Medlem
SleepaZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varangian
Jaja, sry Sleepaz.
Du är förlåten i Jesu namn. Tack för att du blottar sin synd käre broder
Citera
2008-04-15, 13:39
Medlem
Varangians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SleepaZ
Du är förlåten i Jesu namn. Tack för att du blottar sin synd käre broder

Hehe, mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa!
Citera
2008-04-20, 15:11
Medlem
SleepaZs avatar
Är det bara jag som börjar bli trött på alla "hata islam" trådar.

Nästan dags att göra något åt det mods?
Eller splitta forumet på någe vis. Detta håller inte kära vänner
Citera
2008-04-20, 20:35
Medlem
excelsiss avatar
Citat:

Ja, när man måste bläddra ibland sidorna för att hålla koll på aktiva trådar börjar det gå lite långt...
Citera
2008-04-21, 12:37
Bannlyst
Jag tycker det borde finnas ett forum för diskussioner om Gud finns. Dessa diskussioner tar över alla trådar och sen kommer någon islamhatare och förstör tråden än mer.
Citera
2008-04-21, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreidel
Jag tycker det borde finnas ett forum för diskussioner om Gud finns. Dessa diskussioner tar över alla trådar och sen kommer någon islamhatare och förstör tråden än mer.
Bismillah

Är du en Islamgillare menar du?

(Uräkta mod men kunde inte låta bli)
Citera
2008-04-21, 12:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nutid
Bismillah

Är du en Islamgillare menar du?

(Uräkta mod men kunde inte låta bli)

Lite grann, men för den sakens skull så sitter jag inte och ljuger om vad som står i Koranen som NickeCP gör.
Citera
2008-04-21, 22:37
Medlem
Pettoss avatar
Kan nån ge principessa en skarp varning..det här börjar bli för mycket trådar från hans/hennes håll, jag menar kolla bara...fyra stycken trådar på rad!

edit* stavfel
Senast redigerad av Pettos 2008-04-21 kl. 22:39.
Citera
2008-04-22, 17:58
Medlem
Curt Hsons avatar
Citat:

Jo, låt judarna få ett eget underforum där dom kan spy galla över sina privata ovänner.
Citera
2008-04-29, 00:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Curt Hson
Jo, låt judarna få ett eget underforum där dom kan spy galla över sina privata ovänner.

...och så kanske judehatarna kan hålla sitt judehat i trådar som åtminstone med generös och böjlig fantasi kan tänkas handla om judar...?

Men allra helst skulle jag önska att allt renodlat hat kunde hållas efter bättre. Jag ska inte säga att jag varit trevligheten själv sista tiden, jag ska bättra mig. Men vissa somliga *sneglar uppåt* försöker inte ens låtsas att de för en debatt.

Ett litet önskemål till, när jag ändå är igång: Om jag inte vill bli tilltalad med en viss religiös fras, kan jag då få be vederbörande sluta? Och om vederbörande ändå inte slutar, kan modsen vidta åtgärder?

Jag menar, hur trevligt vore det om någon satanist inleddde alla inlägg med "Satan hatar dig"? "Åt h-e med alla [infoga valfri religiös tillhörighet]"?
Citera
2008-04-29, 11:51
Medlem
Curt Hsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyDoOrDie
...och så kanske judehatarna kan hålla sitt judehat i trådar som åtminstone med generös och böjlig fantasi kan tänkas handla om judar...?

Men allra helst skulle jag önska att allt renodlat hat kunde hållas efter bättre. Jag ska inte säga att jag varit trevligheten själv sista tiden, jag ska bättra mig. Men vissa somliga *sneglar uppåt* försöker inte ens låtsas att de för en debatt.

Ett litet önskemål till, när jag ändå är igång: Om jag inte vill bli tilltalad med en viss religiös fras, kan jag då få be vederbörande sluta? Och om vederbörande ändå inte slutar, kan modsen vidta åtgärder?

Jag menar, hur trevligt vore det om någon satanist inleddde alla inlägg med "Satan hatar dig"? "Åt h-e med alla [infoga valfri religiös tillhörighet]"?
Sluta tolka så mycket. ("Hat.") Eller är det bara som du säger för att nåt inte ska komma fram?

Om svenskarna (detta är ett svenskspråkigt forum) har synpunkter på diverse minoriteter och hur dom beter sej, så är det ett allmänintresse. Minoriteternas inbördes gräl (t ex araber och judar) - däremot - kan dom hålla med utan att blanda in allmänheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in