2007-10-30, 14:01
Medlem
jagvetdetduintes avatar
Jag försökte installera cs3 på datorn häromdan och det började finfint, men sedan blev cp-datorn överhettad och dog mitt und processen. Efter att ha rengjort den och systemåterställt försökte jag installera det igen, men nu kommer det bara upp en initierarruta och sedan händer ingenting förutom att jag får in en CS3-ikoni lägg till och ta bort program. Jag får alltså aldrig upp installationsrutan och det finns inget program på datorn. Någon som har en lösning så att jag kan installera programet?
Citera
2007-10-30, 14:14
Medlem
Testa att leta fram spår av CS3 i program katalogen och i registret och rensa dessa och försök sedan igen.
Citera
2007-10-30, 14:15
Medlem
hedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetdetduinte
Jag försökte installera cs3 på datorn häromdan och det började finfint, men sedan blev cp-datorn överhettad och dog mitt und processen. Efter att ha rengjort den och systemåterställt försökte jag installera det igen, men nu kommer det bara upp en initierarruta och sedan händer ingenting förutom att jag får in en CS3-ikoni lägg till och ta bort program. Jag får alltså aldrig upp installationsrutan och det finns inget program på datorn. Någon som har en lösning så att jag kan installera programet?
Kör nåt regcleaningsprogram t.ex. System Cleaner 5 o se om de hjälper.
Ev. rensa allt i registret som hör till cs3 manuellt via regedit.
Citera
2007-10-30, 14:55
Medlem
jagvetdetduintes avatar
tog bort det i listan genom regedit, men det fukade inte alls.. skall testa system cleaner tack!
Citera
2007-10-30, 15:22
Medlem
hedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hedan
Kör nåt regcleaningsprogram t.ex. System Cleaner 5 o se om de hjälper.
Ev. rensa allt i registret som hör till cs3 manuellt via regedit.
Ett sätt är att kopiera in allt från cdskivan till en mapp på hdd o sedan
installera därifrån. De var enda sättet att kunna slutföra installationen
av CS3 här hos mig.
Citera
2007-10-30, 21:50
Medlem
jagvetdetduintes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hedan
Ett sätt är att kopiera in allt från cdskivan till en mapp på hdd o sedan
installera därifrån. De var enda sättet att kunna slutföra installationen
av CS3 här hos mig.

hehe den ligger i en mapp på hårddisken redan men jag skall försöka flytta mappen kanske. Tyvärr gick det inte med system cleaner heller.
Citera
2007-10-30, 22:36
Medlem
jagvetdetduintes avatar
fuck! Det funkade inte det heller. Det lägger sig lite filer i c/program/delade filer/adobe. Mer än så händer inte. Någon som vet bot? Jag kan knappast vara den första med problemet?
Citera
2007-10-30, 22:44
Medlem
beyonds avatar
Har inte testat själv men har ändå haft detta i åtanke ifall ditt scenario skulle hända mig.

http://www.adobe.com/support/contact/cs3clean.html

Borde väl funka?
Citera
2007-10-30, 23:05
Medlem
jagvetdetduintes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beyond
Har inte testat själv men har ändå haft detta i åtanke ifall ditt scenario skulle hända mig.

http://www.adobe.com/support/contact/cs3clean.html

Borde väl funka?

taaaaack ... let's certainly hope so!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in