2020-10-05, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blamer
https://streamable.com/dilg66

Ia Östergren, iostergren på Insta. Idag dök det upp ett klipp där hon faktiskt pratar lite i stället för att bara lägga upp bilder på sina ben i fördelaktiga positioner. Fick sjuka anavar-vibbar 🤔

Bor ihop med en SMÅTT svartsjuk kontrollfreak, stackars flicka.
Citera
2020-10-09, 12:51
Medlem
Irene Andersen har kanske "lekt rommen" av uppåt 3000 "klienter" (18 åriga grabbar upp till 80 åriga gubbar) på olika hotellrum Europa och USA runt de senaste 15 åren. Inga konstigheter. Skattefritt. Mycket resande. jobbigt. Ljusskygg tillvaro.
Citera
2020-10-10, 18:33
Medlem
Någon som vet var Amanda Frändén tagit vägen? Hon är borta från Instagram. Eller?
Citera
2020-10-12, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murriaden
Någon som vet var Amanda Frändén tagit vägen? Hon är borta från Instagram. Eller?
Hon finns kvar på insta, privat konto med ca 40000 följare. Du kanske bara är blockerad.
Citera
2020-10-16, 08:40
Medlem
Stämmer ryktet att Irene Andersen har blivit livstidsavstängd från IFBB Pro pga hur hon leker rommen av klienter på både det ena och det andra sättet på hotellrum i London, Tyskland och Italien? Irene Andersen är ju ändå 55 så hon är ju ändå pensionerad sedan länge...
Citera
2020-10-19, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdare
Hon finns kvar på insta, privat konto med ca 40000 följare. Du kanske bara är blockerad.

Det gick inte hitta henne via google på andra enheter heller. Men dagen efter jag frågat här var kontot tillbaka. Oklart vad felet var.

Funderade på om hon hade blivit ditsatt för doping mitt under polisutbildningen och därmed tagit bort sitt konto eller något
Senast redigerad av Murriaden 2020-10-19 kl. 20:56.
Citera
2020-10-19, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murriaden
Det gick inte hitta henne via google på andra enheter heller. Men dagen efter jag frågat här var kontot tillbaka. Oklart vad felet var.

Funderade på om hon hade blivit ditsatt för doping mitt under polisutbildningen och därmed tagit bort sitt konto eller något
Fast varför skulle hon dopa sig nu, hon har väl inga stora tävlingar på ingång?
Citera
2020-10-20, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdare
Fast varför skulle hon dopa sig nu, hon har väl inga stora tävlingar på ingång?

Det har jag ingen aning om.
Däremot går det ju åka dit för dopingbrott även långt efter man begått själva gärningen (precis som de i flesta brotten), eller hur?

Nåväl, inget verkade ha hänt, så jag lämnar det här.
Citera
2020-11-07, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angel-1
Irene Andersen har kanske "lekt rommen" av uppåt 3000 "klienter" (18 åriga grabbar upp till 80 åriga gubbar) på olika hotellrum Europa och USA runt de senaste 15 åren. Inga konstigheter. Skattefritt. Mycket resande. jobbigt. Ljusskygg tillvaro.
Även i Dubai tillsammans med grand old ladyn Mrs Preparath
Citera
2020-11-07, 21:56
Medlem
Emelie Lundberg har ju bytt från body fitness till crossfit och ser också ut ha lagt till rätt många extra kalorier och proteindrinkar i sin diet.
Otroligt krallig på sin instagram @emmelie_cf med grova traps, kanonkule deltoideus och synliga vener på biceps (alla svenska kvinnor i 30-årsåldern har det).
Hon är betydligt större nu än under body fitness-tiden, trots att hon åkte dit i en dopingkontroll som body fitness-tävlande 2015.
Citera
2020-11-13, 10:35
Medlem
Irene Andersen ser ju ut som en gammal skräcködla jämfört med de som är 30 år yngre i Ms Olympia 2020, åldern gör att hon ser gammal och sliten ut....låren ser ut som äppelskruttar jämfört med för 10 år sedan... Vad har Irene Andersen för fel i huvudet som vill ställa sig i bikini som 55-åring och tävla mot 25 åringar? Har Irene Andersen inte märkt att hon har blivit en gammal skräcködla med äppelskruttsben?
Citera
2020-11-13, 11:01
Medlem
Arne Bajses avatar
Fitness-Julia Friberg som dejtade Niclas W fram till december 2018 är tydligen fortfarande singel. Fast Nicke har äntligen hittat en ny tjej.

Kanske svårt att dejta när man är en självupptagen hårt tränande 3-barnsmamma som kämpar på med marknadsföring av hörlurar, vitaminer och kosttillskott.

Julia är tydligen kompis med My Martens som är sunkigare i jämförelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in