2009-04-26, 05:59
.
Citat:
Ursprungligen postat av Nandro
Skönt att höra att du inte ligger på latsidan Fruktiz
Jag syftade mer på att våra skattepengar brukades till att bestämma turordningen när det kom till "Slagfeldt" och "blondinernas" rätt till benpressen på Life nu i veckan.
Väntar med spänningen på nästa inlägg från min forum-hjälte

Jag syftade mer på att våra skattepengar brukades till att bestämma turordningen när det kom till "Slagfeldt" och "blondinernas" rätt till benpressen på Life nu i veckan.
Väntar med spänningen på nästa inlägg från min forum-hjälte

Fruktiz ligger aldrig på latsidan. Inte när det gäller våra kära fitnessprofiler (och en del andra löshästar som betar i våra byggargårdar...).

Skärmytslingen kring "benpressen" är något som jag tyvärr inte kan gå in på just nu. Återkommer om det - om och när det blir aktuellt. Vill, men kan inte säga mer om detta i nuläget dessvärre..
Citat:
Ursprungligen postat av Voine
Vad tusan. Visst det var roligt med alla smeknamn i början, alla skämt är roliga i början men man ska inte köra på dom i all oändlighet.... Det är lite att dra det för långt.
Alt. Gör ett lexikon med alla smeknamn och deras riktiga motsats.
Alt. Gör ett lexikon med alla smeknamn och deras riktiga motsats.
Voine Voine Voine... Det är ju just detta som är så skoj. Att sätta snarlika namn som blir öknamn gör det hela ännu roligare, även nu när det har gått en tid. Ju löjligare, desto roligare - inte sant..?

Fruktiz stora öknamnslexikon:
- Johan Stegefeldt - Slagefeldt
- Pernilla Pramberg - Fröken Melodramberg
- Jessica Hellström - Fröken Dumström
- Irené Andersen - Inte-Rene
- Eva Birath - Fru Preparath
- Christian E. - Chrille Krokodil
- Sofie Sundberg - den ena ½:an av "blondinerna"
- Linda Byström - den andra ½:an av "blondinerna"
- Ulf E Karlsson (klentänkt försvarsadvokat) - Bluffe
- Martin Kjellström - Kriminellström
- Nina Lätt - Liten-nätt
Tackar och bockar allra ödmjukast...

Förhoppningsvis så kommer tråden att fortsätta vara underhållande och informativ. Det som har kommit från mina tangenter har aldrig vid författandet varit varken något påhitt eller någon kryddning, utan snarare information - skvaller - som har kommit ifrån olika källor i min närhet. Observera med andra ord att tråden INTE heter faktatråden om våra svenska fitnesstjejer.
Det är således upp till läsarna att fylla på med underhållande skvaller som kan roa oss andra. Jag har aldrig påstått att allt jag skriver i den här tråden är vedertagen fakta, men mina ord är heller inga effektsökande fantasifoster kréerade i bristen på ett riktigt eller intressant liv. Tråden blir alltså vad vi gör den till!

.