2009-04-26, 05:59
Medlem
En fruktpizzas avatar
.

Citat:
Ursprungligen postat av Nandro
Skönt att höra att du inte ligger på latsidan Fruktiz
Jag syftade mer på att våra skattepengar brukades till att bestämma turordningen när det kom till "Slagfeldt" och "blondinernas" rätt till benpressen på Life nu i veckan.

Väntar med spänningen på nästa inlägg från min forum-hjälte

Fruktiz ligger aldrig på latsidan. Inte när det gäller våra kära fitnessprofiler (och en del andra löshästar som betar i våra byggargårdar...).

Skärmytslingen kring "benpressen" är något som jag tyvärr inte kan gå in på just nu. Återkommer om det - om och när det blir aktuellt. Vill, men kan inte säga mer om detta i nuläget dessvärre..

Citat:
Ursprungligen postat av Voine
Vad tusan. Visst det var roligt med alla smeknamn i början, alla skämt är roliga i början men man ska inte köra på dom i all oändlighet.... Det är lite att dra det för långt.

Alt. Gör ett lexikon med alla smeknamn och deras riktiga motsats.

Voine Voine Voine... Det är ju just detta som är så skoj. Att sätta snarlika namn som blir öknamn gör det hela ännu roligare, även nu när det har gått en tid. Ju löjligare, desto roligare - inte sant..?

Fruktiz stora öknamnslexikon:
  • Johan Stegefeldt - Slagefeldt
  • Pernilla Pramberg - Fröken Melodramberg
  • Jessica Hellström - Fröken Dumström
  • Irené Andersen - Inte-Rene
  • Eva Birath - Fru Preparath
  • Christian E. - Chrille Krokodil
  • Sofie Sundberg - den ena ½:an av "blondinerna"
  • Linda Byström - den andra ½:an av "blondinerna"
  • Ulf E Karlsson (klentänkt försvarsadvokat) - Bluffe
  • Martin Kjellström - Kriminellström
  • Nina Lätt - Liten-nätt
Med reservation för missade öknamn

Citat:
Ursprungligen postat av Nandro
Där har vi ett praktexempel på varför jag älskar dina inlägg Fruktiz

Tackar och bockar allra ödmjukast...

Till Voine och Bullie:

Förhoppningsvis så kommer tråden att fortsätta vara underhållande och informativ. Det som har kommit från mina tangenter har aldrig vid författandet varit varken något påhitt eller någon kryddning, utan snarare information - skvaller - som har kommit ifrån olika källor i min närhet. Observera med andra ord att tråden INTE heter faktatråden om våra svenska fitnesstjejer.

Det är således upp till läsarna att fylla på med underhållande skvaller som kan roa oss andra. Jag har aldrig påstått att allt jag skriver i den här tråden är vedertagen fakta, men mina ord är heller inga effektsökande fantasifoster kréerade i bristen på ett riktigt eller intressant liv. Tråden blir alltså vad vi gör den till!

.
Citera
2009-04-26, 10:38
Medlem
Bullies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En fruktpizza
Fruktiz ligger aldrig på latsidan. Inte när det gäller våra kära fitnessprofiler (och en del andra löshästar som betar i våra byggargårdar...).

Skärmytslingen kring "benpressen" är något som jag tyvärr inte kan gå in på just nu. Återkommer om det - om och när det blir aktuellt. Vill, men kan inte säga mer om detta i nuläget dessvärre..

Voine Voine Voine... Det är ju just detta som är så skoj. Att sätta snarlika namn som blir öknamn gör det hela ännu roligare, även nu när det har gått en tid. Ju löjligare, desto roligare - inte sant..?

Fruktiz stora öknamnslexikon:
  • Johan Stegefeldt - Slagefeldt
  • Pernilla Pramberg - Fröken Melodramberg
  • Jessica Hellström - Fröken Dumström
  • Irené Andersen - Inte-Rene
  • Eva Birath - Fru Preparath
  • Christian E. - Chrille Krokodil
  • Sofie Sundberg - den ena ½:an av "blondinerna"
  • Linda Byström - den andra ½:an av "blondinerna"
  • Ulf E Karlsson (klentänkt försvarsadvokat) - Bluffe
  • Martin Kjellström - Kriminellström
  • Nina Lätt - Liten-nätt
Med reservation för missade öknamn

Tackar och bockar allra ödmjukast...

Till Voine och Bullie:

Förhoppningsvis så kommer tråden att fortsätta vara underhållande och informativ. Det som har kommit från mina tangenter har aldrig vid författandet varit varken något påhitt eller någon kryddning, utan snarare information - skvaller - som har kommit ifrån olika källor i min närhet. Observera med andra ord att tråden INTE heter faktatråden om våra svenska fitnesstjejer.

Det är således upp till läsarna att fylla på med underhållande skvaller som kan roa oss andra. Jag har aldrig påstått att allt jag skriver i den här tråden är vedertagen fakta, men mina ord är heller inga effektsökande fantasifoster kréerade i bristen på ett riktigt eller intressant liv. Tråden blir alltså vad vi gör den till!

.

Tack för Listan på öken namn .
Grymt.
Ser fram emot mer skvaller i området om Kjellström, Hellström, irene och Crille krokodil .
Undrar varför Kjellström sökt Sponsring i kungsbacka.
Kanske ingen som vill sponsra sveriges största mobila freakshow i göteborg.
Citera
2009-04-26, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullie
Inblandade i att sälja grejer åt martin.

Alla vill ju gärna tjäna lite extra pengar om dom kan.
De är nog bra pengar i de också

Jag trodde martin bara åt väldigt mycket protein och bra gener

Om ni vill disskutera steroider och bekämpningen av det så starta en ny tråd i krim delen/brottsbekämpningen! Det kan bli rätt intressant med tanke på Rikskrims, tullverket & co stormöte i Kalmar nu i dagarna angående just arbetet mot dopning...
Citera
2009-04-26, 18:59
Medlem
Nu tjänar ju Irene pengar på att leka framför webcam också och att Martin sökt sig till Kungsbacka kan ju vara för att det börjat brännas.Ett antal personers telefonnummer är nu plötsligt utbytta.Konstigt att de alla behövde nya nu i dagarna
Citera
2009-04-27, 16:57
Medlem
Jävligt tyst i tråden.Hörde att det var upp mot 15st som fått pissa och fått hembesök bla Martin.Sabbar detta hans Olympiasatsning nu.Roger på gymgrossisten får väl sno tillbaka dutchlab kontakten då det var han som hade den först.Martin var väl inte helt snygg när han skickade ut Roger genom bakdörren.Sedan kan man ju förstå om fru Preparath behöver dryga ut pengapungen så sjuk som hon är kan knappt stå på scen utan att trilla och har väldigt svårt att träna, dessutom inga mer sjukpengar beviljade stackars hon.
Läs eva.birath.se blogg om försäkringskassan.
Citera
2009-04-27, 18:07
Medlem
Inte-ren måste vara könsbytare!

http://bilder.ireneandersengym.com/#0.4
Citera
2009-04-27, 20:22
Medlem
Bullies avatar
Linda Byström!!!!!!!!!!!

Helt seriöst.
Va fan är de för jäkla pucko blondin.
Hon har alltid varit en liten brud som varit full av komplex och ful som stryk.
Tror hon på fullaste allvar att bara för att hon har fått i sig lite skit och förstorat sina stampade lingon hon hade på bröstkorgen förut.
Om hon nu tror hon är något kan hon väl masa upp sig på scen och prestera något.
Hon måste fan ha vattenfast spackel i ansiktet.
Hon svettas inte ett skit och hon ser ut som hon har ett ansikte av plast.
Vakna med henne på armen en morgon utan smink!!!!!!!!!!!!!
Då tuggar jag fan av mig armen.
Tvätta av dig sminket eller slipa av de och sluta blås upp dig.
Pinsamt att lägga ut bilder på signär man är så full av vatten och skit att hon ser sjösjuk ut.

Hon ser ut som en uppblåsbar barbara

http://static.devote.se/gallery/big/...f4566657ec.jpg
Citera
2009-04-27, 20:29
Medlem
Bullies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dildodaguerre
Inte-ren måste vara könsbytare!

http://bilder.ireneandersengym.com/#0.4

Undrar hur den här gåtan kom till?

Hur vet man att sin tjej tar steroider?
När hon slänger ner dig på golvet och knullar dig i röven med klitoris.
Citera
2009-04-27, 21:21
Medlem
Citat:
Helt seriöst.
Va fan är de för jäkla pucko blondin.
Hon har alltid varit en liten brud som varit full av komplex och ful som stryk.
Tror hon på fullaste allvar att bara för att hon har fått i sig lite skit och förstorat sina stampade lingon hon hade på bröstkorgen förut.
Om hon nu tror hon är något kan hon väl masa upp sig på scen och prestera något.
Hon måste fan ha vattenfast spackel i ansiktet.
Hon svettas inte ett skit och hon ser ut som hon har ett ansikte av plast.
Vakna med henne på armen en morgon utan smink!!!!!!!!!!!!!
Då tuggar jag fan av mig armen.
Tvätta av dig sminket eller slipa av de och sluta blås upp dig.
Pinsamt att lägga ut bilder på signär man är så full av vatten och skit att hon ser sjösjuk ut.

Hon ser ut som en uppblåsbar barbara

http://static.devote.se/gallery/big/...f4566657ec.jpg

^^ haha du e fan rolig på riktigt ;D...........................Men vad är det som har hänt i GBG har Polisen dopnings razzia, hört att dom plockar in folk kors och tvärs, undra om dem tar chixen oxå?
Citera
2009-04-27, 21:25
Medlem
Bullies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexyboy87
^^ haha du e fan rolig på riktigt ;D...........................Men vad är det som har hänt i GBG har Polisen dopnings razzia, hört att dom plockar in folk kors och tvärs, undra om dem tar chixen oxå?

Jag hoppas dom tar alla brudar också.....
Vem fan vill gå på gatan och bli våldtagen av en brud på steroider och få en klitoris stor som en dick i röven.
Aj aj aj aj.
Jag vet inte så mycket om de tyvärr .
Jag hoppas på uppdatring från fruktiz eller någon enna skvaller mentor .
Citera
2009-04-27, 21:39
Medlem
Bullies avatar
Finns ju fler respekterade byggare som säljer större mängder och som är med i reklam i varje nummer av body.
Hört att Katten Jansson är en ful fisk också.
Body råkar ju vara tidningen för inbördes beundran och där håller ju dom varandra bakom ryggen.
Dr Klubbowitch behöver man ju inte ens säga atthan säljer till varenda än han kan.
De är ju hans leverböd och han annonserar ju sig själv verbalt på stans kaffe och gym.
Ser dock ut som luften gått ur den gamle gubben eller med tanke på hur mycket skit Dr Klubbowitch tryckt i sig ka man väll säga att vattnet gått och därför hanser ut som en pinne.
Citera
2009-04-27, 21:54
Medlem
Citat:
Finns ju fler respekterade byggare som säljer större mängder och som är med i reklam i varje nummer av body.
Hört att Katten Jansson är en ful fisk också.
Body råkar ju vara tidningen för inbördes beundran och där håller ju dom varandra bakom ryggen.
Dr Klubbowitch behöver man ju inte ens säga atthan säljer till varenda än han kan.
De är ju hans leverböd och han annonserar ju sig själv verbalt på stans kaffe och gym.
Ser dock ut som luften gått ur den gamle gubben eller med tanke på hur mycket skit Dr Klubbowitch tryckt i sig ka man väll säga att vattnet gått och därför hanser ut som en pinne.

jag fattar inte att tex. Uppdrag Granskning kollar upp tidningen Body och deras förvridna moral. Sen varför inte granska SKKF, där sitter många fula fiskar med stora leenden, steroidanknytna hela bunten. Undra om Skkf får statliga bidrag, helt sjukt isf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in