2009-03-15, 15:53
Medlem
.

Med snart 15år i "branchen" så kan jag relativt säkert säga vilka som vandrat den breda stigen...
Citera
2009-03-15, 16:37
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eknab
Med snart 15år i "branchen" så kan jag relativt säkert säga vilka som vandrat den breda stigen...

Citat:
Ursprungligen postat av Eknab
"branchen"

Det stavas branschen, inte branchen.

Nu vet jag att flickorna du anklagar för att vara dopade är rena, så sluta spela mangas mot bättre vetande. Jag kan säkert säga att du inte vet ett skit.
Citera
2009-03-15, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av En fruktpizza
Låt mig gissa: du har stora förutfattade meningar om saker och ting, eller så är du extremt bitter på våra svenska fitnesstjejer. Det går faktiskt att komma någon vart och även hävda sig i professionella tävlingssammanhang utan några medicinska genvägar - tro det eller ej! Har du något konkret att komma med, så kör hårt. Annars så...schhhhhh!

Tala är silver och tiga är guld...

.

Jo men visst bajsfrukten, stäng i igen munnen. 95% av de tjejer inom top 10 på SM i Fitness är dopade. Så det går knappt att komma någon vart utan det är helt klart.
Citera
2009-03-15, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Till skillnad från dig så är jag inte efterbliven! Många är dopade ja, men inte alla. Håll dina spekulationer för dig själv, har du inget konstruktivt att komma med bör du knipa käft!

Håll dig till prostitutions-forumet i fortsättningen.

Jag tackar dig och frukten för ofta mycket intressant information i de flesta trådar. Men här har ni fel, även Fitnesstävlande är kraftigt medicinerade/dopade. Och varför slickar ni SS och LB,s rövar? Bara för att man kan hitta raderad information på en dator som polisen varit för slappa för att hitta gör ingen smart. Radera du din hårddisk så kan jag gå igenom den sen och hitta data.

Igen, det finns många ambitiösa idioter i det här landet. Blondinbella är driftig men är hon nödvändigtvis smart för det?
Citera
2009-03-15, 18:57
Medlem
För det första så finns det extremt få fitnesstävlande i sverige. Tror det var 2 st på SM sist. Så om dom skulle vara dopade så är det väl försumbart..
Däremot finns det många Bodyfitnesstävlande. o visst finns det dopning där, men det finns också många som faktiskt är helt rena.
Jag är ingen expert på området, men eftersom jag själv har coachat en hel del tjejer så vet jag att det finns ett stort antal som är helt rena.
Citera
2009-03-15, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storfredda
För det första så finns det extremt få fitnesstävlande i sverige. Tror det var 2 st på SM sist. Så om dom skulle vara dopade så är det väl försumbart..
Däremot finns det många Bodyfitnesstävlande. o visst finns det dopning där, men det finns också många som faktiskt är helt rena.
Jag är ingen expert på området, men eftersom jag själv har coachat en hel del tjejer så vet jag att det finns ett stort antal som är helt rena.

Absolut! Men kommer dom någon vart? Någon i linen kanske inte dopar sig med steroider, men för att bli riktigt hård så används garanterat vätskeutdrivande som kan vara ännu farligare än doping. Även efedrin och motsvarande är vanligt. Jag syftar främst på BodyFitness
Citera
2009-03-15, 19:50
Medlem
Ja det gör dom!Den senaste tjejen jag coachade kom på pallplats på FF-07 och tog två tredjeplatser i en figuretävling i USA i dec-08. 100% Ren!!
Riktigt hård blir man med en bra diet och mycket fettförbrännande träning. För att få bort den sista vätskan mellan hud o muskel så används det vätskedrivande preparat, men de som använder det inom Bodyfitness är dom som misslyckats med sin diet. Kraven på hårdhet i BF är ju inte samma som i byggning.
Efedrin använder väl snart sagt var o varannan svensson, så självklart finns det dom som använder det i BF också.
Citera
2009-03-15, 20:05
Medlem
Citat:
Ja det gör dom!Den senaste tjejen jag coachade kom på pallplats på FF-07 och tog två tredjeplatser i en figuretävling i USA i dec-08. 100% Ren!!
Riktigt hård blir man med en bra diet och mycket fettförbrännande träning. För att få bort den sista vätskan mellan hud o muskel så används det vätskedrivande preparat, men de som använder det inom Bodyfitness är dom som misslyckats med sin diet. Kraven på hårdhet i BF är ju inte samma som i byggning.
Efedrin använder väl snart sagt var o varannan svensson, så självklart finns det dom som använder det i BF också.

en på tio
Citera
2009-03-16, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sexyboy87
en på tio

Vaddå en på tio??
Citera
2009-03-16, 09:25
Medlem
Citat:
Vaddå en på tio??

Ja men snacka inte skit nu, jag vet att oxå att det finns några rena tjejerna i fitnes/bodyfitness linen. Men generellt så är det massa medicinering hit och dit i alla dess former för att toppa sina resultat. Det fanns en duktig tjej som nu verkar ha lagt av "LFE" som kan ha varit ren, men hon är ett undantag isf. När tom tjejerna inom Fitness får basröst har det gått alldeles för långt. Men all cred till de tjejer som tränar häcken av sig rent.

Det säljs och bedrivs en onödig jävla preppmarknad som leder till misär i många fall. Jag har själv varit insyltat så jag har koll.

Mvh SB-87
Citera
2009-03-16, 09:40
Medlem
.

Att efedrin används av var och varannan Svensson...
Det är just det tankesättet som är så oroväckande, och att dessa
människor med ett sådant socialt (o)ansvar sedan kallar sig coacher.
Citera
2009-03-16, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av En fruktpizza
Låt mig gissa: du har stora förutfattade meningar om saker och ting, eller så är du extremt bitter på våra svenska fitnesstjejer. Det går faktiskt att komma någon vart och även hävda sig i professionella tävlingssammanhang utan några medicinska genvägar - tro det eller ej! Har du något konkret att komma med, så kör hårt. Annars så...schhhhhh!

Tala är silver och tiga är guld...

.

Här visar min "forums-idol" tyvärr prov på bristande insikt
Om man ska räkna upp de som framgångsrikt tävlat i bodyfitness utan "medicinska genvägar" behöver man inte ha många fingrar.

Däremot behöver man jävligt många händer om man ska räkna upp alla "fitnesstjejer" som bor med en kille som tävlar i bodybuilding och bedriver franchies till det lokala apoteket, tjejerna är självklart heeelt ovetandes om denna verksamhet och fördömer till fullo sådana preparat Dom tror att tillskotten till hushållskassan, förutom killens a-kassa, kommer från den månatliga kakförsäljningen, till förmån för hemlösa katter i Rwanda.

Nä inför dopingtest så att det blir en riktig sport, så att folk kan titta på det utan att skratta ner sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in