2011-08-30, 21:31
Medlem
ananaskids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jecke
Känns som att (en del iaf) mods skulle behöva en särskild inbox för mods-relaterade PM, där de äldsta PM-en automatiskt raderades efter en månad eller så, så att den aldrig kan bli full.....
Så då är det bara att skita i att svara på pm iaf då dom raderas efter hand...eller hur tänkte du nu?
Citera
2011-08-30, 22:22
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Eller helt enkelt se till att svara på PM och rensa efter hand. Det bör ju lixom ingå i jobbet.
Absolut, ett litet problem är ju att det buggar loss uttabarahelvete när man försöker radera. Man kan radera några men sen börjar det strejka och då tänker man att "äh, jag fick loss ett par hundra PM-platser i alla fall" men de fylls upp ganska snabbt.

Det är inget bra försvar men jag tror det är så det blir för en del.

Citat:
Ursprungligen postat av ananaskid
Så då är det bara att skita i att svara på pm iaf då dom raderas efter hand...eller hur tänkte du nu?
Det tror jag inte att han menade men en sak som skulle underlätta vore ju om skickade PM kunde raderas automagiskt efter en viss tid, de tar ju också plats men man tänker inte på dem.
Citera
2011-08-31, 14:57
Medlem
Jeckes avatar
Citat:
Tanken var att det inte ska ta en månad att svara på ett PM, och om det har gått så lång tid så är antingen ämnet inaktuellt eller så är det dags att skicka ett nytt PM och fråga om moderatorn missade det första.

Sedan, om man skiter i att svara på PM, så kan man lika gärna radera dem för hand. Eller bara fortsätta skita i dem. Gör ju ingen skillnad mot om de skulle automatraderas.
Citera
2011-08-31, 21:59
Moderator
Evil Eds avatar
Citat:
EE må dela ut tillsägelser i parti och minut men det går ju fan inte att nå karln(?)! Men det är ju ett enkelt sätt att slippa svara upp...

Fixat.
Citera
2011-08-31, 22:04
Medlem
ananaskids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil Ed
Fixat.

Tackar.
Citera
2011-08-31, 22:37
Medlem
_abous avatar
Användaren
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
,
är inte längre moderator, men hans signatur antyder att han är det, och det är emot reglerna.
Kan dock inte säga det här till honom då hans inkorg är full.
Citera
2011-09-01, 00:05
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Användaren är inte längre moderator, men hans signatur antyder att han är det, och det är emot reglerna.
Kan dock inte säga det här till honom då hans inkorg är full.
Det är snart ett år sedan tobes var inloggad senast så det är svårt att få fram budskapet till honom. Sannolikt är det så att när han slutade som moderator blev hans brevlåda betydligt mindre och därmed full. Skulle han logga in och se detta vore det givetvis bra om han tömde sin brevlåda.
Citera
2011-09-05, 23:13
Medlem
systems avatar
Brevbäraren låter hälsa att någon post för närvarande inte kan delas ut till Hamilkar.
Citera
2011-09-06, 00:29
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av system
Brevbäraren låter hälsa att någon post för närvarande inte kan delas ut till Hamilkar.

Jag har hälsat och framfört detta.
Citera
2011-09-06, 00:40
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Jag har hälsat och framfört detta.
*lyfter på hatten*
Citera
2011-09-07, 10:09
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Det är snart ett år sedan tobes var inloggad senast så det är svårt att få fram budskapet till honom. Sannolikt är det så att när han slutade som moderator blev hans brevlåda betydligt mindre och därmed full. Skulle han logga in och se detta vore det givetvis bra om han tömde sin brevlåda.
Det spelar väl ingen roll? Regelbrott är regelbrott, och sånt straffas man för.
Jag ser bara en lösning: tobes får en bannlysning för att han utgett sig för att vara moderator och admin får gå in och redigera hans signatur.
Citera
2011-09-07, 13:10
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Det spelar väl ingen roll? Regelbrott är regelbrott, och sånt straffas man för.
Jag ser bara en lösning: tobes får en bannlysning för att han utgett sig för att vara moderator och admin får gå in och redigera hans signatur.
Vad i tobes signatur säger att han är moderator menar du? Jag kan inte se något.

admin4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in