2008-10-07, 22:28
Medlem
Pellenezs avatar
Va fan

Pellenez, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.
Citera
2008-10-08, 15:52
Medlem
Omar Santanas avatar
Hur vore det om det äldsta meddelandet automatiskt blev raderat exkl. de PM man har skickat till en sparat-mapp, är ju faktiskt ganska dumt att ha det som nu då det kan vara väldigt viktigt att skicka/få meddelandet direkt.
Citera
2008-10-08, 23:44
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omar Santana
Hur vore det om det äldsta meddelandet automatiskt blev raderat exkl. de PM man har skickat till en sparat-mapp, är ju faktiskt ganska dumt att ha det som nu då det kan vara väldigt viktigt att skicka/få meddelandet direkt.
Idéerna är många, huvudsaken är ju att vi får något system som fungerar.
Din idé är inte alls dum fö.
Citera
2010-02-04, 21:48
Medlem
SurTrollets avatar
Ruskigbuss kan vänligen tömma sin inkorg....
Citera
2010-02-04, 22:29
Medlem
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SurTrollet
Ruskigbuss kan vänligen tömma sin inkorg....

Kan och kan, det är inte så jäkla lätt, alla gånger, men jag skall göra ett försök.
Citera
2010-02-04, 23:34
Medlem
Orzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Kan och kan, det är inte så jäkla lätt, alla gånger, men jag skall göra ett försök.

Din inkorg verkar alltid vara full känns som 90% av alla fall där någon ber någon tömma deras inkorg är det din Antingen måste du vara extremt populär att sicka PM till eller slö på att städa fast antagligen en blandning av båda
Citera
2010-02-04, 23:50
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Fast impetieer var den moderator jag sökte så för min del så behöver du inte tömma inboxen längre, men det kan ju kanske vara bra att göra det ändå?
Citera
2010-02-04, 23:59
Medlem
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Din inkorg verkar alltid vara full känns som 90% av alla fall där någon ber någon tömma deras inkorg är det din Antingen måste du vara extremt populär att sicka PM till eller slö på att städa fast antagligen en blandning av båda

Nä, inte är jag så populär, men det är en kombination av tre saker:
1. Förr så fick vi alla RP via vår PM-låda, och jag har haft hand om en del stökiga forum genom åren, så det har samlats på hög.
2. Det är lite omständigt att städa, för att vara säker på att det inte är ett PM jag vill behålla, så måste jag ju gå in i dem- en och en, och därifrån radera.
3. Jag är en lat jävel (om man vill vara snäll - en upptagen man) så jag orkar (hinner) inte städa så många varje dag.
Citera
2010-02-05, 08:29
Medlem
Orzions avatar
Citat:
Nä, inte är jag så populär, men det är en kombination av tre saker:
1. Förr så fick vi alla RP via vår PM-låda, och jag har haft hand om en del stökiga forum genom åren, så det har samlats på hög.
2. Det är lite omständigt att städa, för att vara säker på att det inte är ett PM jag vill behålla, så måste jag ju gå in i dem- en och en, och därifrån radera.
3. Jag är en lat jävel (om man vill vara snäll - en upptagen man) så jag orkar (hinner) inte städa så många varje dag.

Teorin om att du fick 50 PM per dag om hur du kan ha skrivit så många inlägg var mycket roligare men jag antar det där är mer logiskt
Citera
2010-07-28, 11:48
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Ruskigbuss vänligen töm din inkorg, tack.
Citera
2010-07-28, 22:31
Medlem
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Ruskigbuss vänligen töm din inkorg, tack.
Nu så, nu har jag rensat flera hundra PM, så det är bäst att det är något bra som kommer!
Citera
2011-01-07, 03:02
Medlem
Moderator: TTK har full inbox! försöker komma i kontakt med dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in