2007-10-29, 11:24
Bannlyst
Mögliga cigaretter, cigarettpacket som stått för nåra något illaluktande som t ex surströmming och annat som kan förtära den goda tobaksmaken eller andra hemskheter som förstört era cigaretter.
Har det hänt er?

Själv har jag varit med om mögliga cigaretter och det smakar så förfärligt att man bara vill spy , men kan det möjligtvis ge extra effekter av rökandet? Verkar lite intressant faktiskt. De hade legat utomhus under regn och fukt .

Har även haft ett paket Dunhill ligga alldeles ovanpå ett öppnat paket Vanilj Cigariller och den smaken etsades såklart fast i cigaretterna, cigaretterna smakade vidrigt surt som urin efter det
Citera
2007-10-29, 12:36
Nja, men det har hänt att man har lämnat ett paket ute och sen kommit på de dagen efter. Inte så farligt då, bara lite svagare smak
Citera
2007-10-29, 13:26
Medlem
Heinekens avatar
En kväll blev jag utomordentligt full och tappade mitt halvfulla cigarettpaket i toan, vilket jag inte ens märkte vid tillfället utan nästa gång jag öppnade toalettlocket. När jag såg paketet flyta omkring i toaletten lyfte tog jag upp det, tvättade mina händer, knep åt mig en toarulle och la cigaretterna, en efter en, mellan ett lager papper. Dagen efter när jag vaknade upp undrade jag hur fan jag tänkte, när jag hittade mina nytorkade cigaretter- hade jag verkligen velat röka dom? Föstås köpte jag nya.
Citera
2007-11-04, 02:53
Medlem
Haha, usch. Idag, var jag med nån snubbe. Han hade köpt ett pack röda smuggel LM, han hade tydligen bara en tjuga, han berättade att LM hade 3 filter, vilket jag inte visste. Hade läst på packen att det står triplefilter men orkade inte bry mig. Iallafall så tar han isär filtrena, och det i mitten och längst bak är helt grönprickiga av mögel. Usch!
Citera
2007-11-04, 13:24
Medlem
tror att det är beroende på vad det är för märke, hur mycket ciggen drar åt sig. Har gjort misstaget ett par gånger att lägga tillbaka en halvrökt marlboro light i paketet och efter det så har hela resten av paketet haft en bismak av fimp. Har däremot inte märkt nån större skillnad när jag gör samma sak med ett John Silver-paket.
Citera
2007-11-04, 13:28
Medlem
thillehs avatar
fyfan

Samma här vi köpte Röda smuggel LM också längst fram på ciggen vare lite mögel prickar , men jag tänkte fan inte på att de kanske var i filtret också satt vi skar bort skiten och rökte, nyttigt?
Citera
2007-11-04, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thilleh
Samma här vi köpte Röda smuggel LM också längst fram på ciggen vare lite mögel prickar , men jag tänkte fan inte på att de kanske var i filtret också satt vi skar bort skiten och rökte, nyttigt?

Ja, det gjorde polaren jag var med också. Men jag tänker aldrig köpa ryska/polska röda LM igen. Tyckte att det var så vidrigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in