Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-29, 10:09
Medlem
DiscoJoppes avatar
Tja.

Hur mycket "äger" man sina trådar man skapar?

Om jag startar en tråd som jag sen vill ska låsas, kan jag då bara skicka ett PM till någon mod, så låser han den? Eller kan han/hon (moderatorn) säga: "Nej, tråden ska vara kvar, trots att det var Du som startade den"?

Tänkte på det eftersom jag startade en tråd förut som spårade ur och då var det inga problem att få den låst, jag undrar nu om det alltid är så (att vill man få sin tråd låst, så är det inga problem).

Tack.

Joppe.
Citera
2007-10-29, 10:19
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiscoJoppe

Om jag startar en tråd som jag sen vill ska låsas, .....

Tänkte på det eftersom jag startade en tråd förut som spårade ur

Vilken tråd tänker du på?

/VV
Citera
2007-10-29, 11:04
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Om jag startar en tråd som jag sen vill ska låsas, kan jag då bara skicka ett PM till någon mod, så låser han den? Eller kan han/hon (moderatorn) säga: "Nej, tråden ska vara kvar, trots att det var Du som startade den"?
Skulle tro att det andra svaret är sannolikast, om inte moderatorn håller med om att den bör låsas av någon anledning.
Citera
2007-10-29, 11:08
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Tja.

Hur mycket "äger" man sina trådar man skapar?

Tänkte på det eftersom jag startade en tråd förut som spårade ur och då var det inga problem att få den låst, jag undrar nu om det alltid är så (att vill man få sin tråd låst, så är det inga problem).

Tack.

Joppe.
Jag förstår att du vill låsa tråden, men du äger inte tråden själv...
http://www.flashback.org/showthread.php?t=566077

Om du tittar på denna tråd förstår du vad jag menar.
http://www.flashback.org/showthread.php?t=86230&highlight=gerra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in