2007-10-29, 10:06
Medlem
Arcanums avatar
Kollade runt på Stadium.se och hittade en snygg mössa. Nu vet jag att de flesta på FB ogillar mössor, men försök hålla er till topic.

Hur som helst så var den enligt mig snygg och relativt billig, så jag tänkte klippa den. Men när jag senare märkte att den låg under kvinnosektionen blev jag tveksam, vill inte gå omkring i kvinnokläder. Jag tror fortfarande att en kille skulle kunna bära upp den. Vad tror ni?

Mössan: http://www.stadium.se/is-bin/intershop.static/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/Stadium/sv_SE/Products/Medium/070605_001.jpg
Citera
2007-10-29, 10:07
Medlem
Funcadelics avatar
Javisst kan du det, knyt ihop den med en liten tofs i nacken också.
Citera
2007-10-29, 10:57
Medlem
D3ans avatar
kom igen varför så osäker du gillar ju den, köp den!
Citera
2007-10-29, 11:01
Medlem
Arcanums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D3an
kom igen varför så osäker du gillar ju den, köp den!

Tänkte mer om det är något väldigt feminimt över mössan som jag inte ser, för som sagt tror jag den skulle passa på en kille också.
Citera
2007-10-29, 11:22
Medlem
garb0s avatar
Själv tycker jag när ja ser bilden att de ser ut som en tjejmössa faktiskt. Men gillar du den så ska du såklart köpa den
Citera
2007-10-29, 11:49
Medlem
Första blicken tänkte jag, en tjejmössa. Men sen tänkte jag mer unisex.

Med rätt stil och utseende är jag övertygad om att flera killar skulle se snygga ut i den.

I övrigt gillar jag mössor då de är sköna och ofta snygga i sig, men tyvvär ser jag helt fuckad ut i mössa.
Citera
2007-10-29, 12:25
Medlem
Diablesss avatar
Var nånstans ser den mössan feminin ut? Hade den varit i nån pastellfärg hade det däremot varit en annan femma.
Citera
2007-10-30, 01:26
Medlem
Unbelivers avatar
det är en svart mössa med tryck på, sluta whina och köp den om du tycker den e snygg.
Citera
2007-10-30, 01:44
Medlem
muneys avatar
Det här med mössa är ett litet moment 22 tycker jag. Det ser snyggast ut om man har lite längre hår så att det sticker fram lite men har man lite längre hår så ser det förjävligt ut när an tar av sig mössan. :/
Citera
2007-10-30, 11:24
Medlem
har du sett mössan irl?

Kan faktiskt vara så att anledningen att den ligger på damavdelningen är att den faktiskt är i damstorlek dvs. liten?
Citera
2007-10-30, 12:15
Medlem
F5MMANs avatar
Det var den tjejigaste mössan jag någonsin sett! Rosa, med gula blommor och toffsar.
Ärligt talat, finns det verkligen mössor för varje kön över 12 års åldern när man slutar med blommor på?
En killmössa kan ju vara rosa, och en tjejmössa kan vara blå. Var inte så gammeldags och köp den ffs.
Citera
2007-11-03, 10:44
Medlem
GAAAHAAA, vilken kärringmössa !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här