2007-11-04, 11:01
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enbart
Den urvalsprocessen blir nog svårhanterlig, men det rör mig sedan inte i ryggen om de ovannämnda åker på ordentligt med stryk av vakter. Är det inte på tiden att fotbollshuliganer får känna på hur ett riktigt slagsmål ska vara istället för alla låtsasbråk firmor emellan?

För övrigt vet jag inte hur det står till med din associationsförmåga, men när jag skrev annat low life ingår även där svennebananer som inte kan hantera alkohol.

Riktiga slagsmål Vet du hur många dörrvakter som har blivit sönderslagna av fotbollsgrabbar i "riktiga" slagsmål? Gymbögar som tränar kickboxing på fulla svenskar och tjejer är vad dörrvakter är. There's your riktigt slagsmål.
2007-11-04, 12:12
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Riktiga slagsmål Vet du hur många dörrvakter som har blivit sönderslagna av fotbollsgrabbar i "riktiga" slagsmål? Gymbögar som tränar kickboxing på fulla svenskar och tjejer är vad dörrvakter är. There's your riktigt slagsmål.

Ja, och alla muslimer är terrorister, alla blondiner är dumma i huvudet och alla invandrare är parasiter. Din verklighetsuppfattning är aningen skev lille vän.

Det finns grymt bra dörrvakter och majoriteten sköter sina jobb bra. Men det sticker ju inte ut så då generaliserar vi hej vilt. Att vara dörrvakt är lika tacksamt som att vara p-lisa. Att det finns en del som är crap som dörrvakter är deklarerat dock gäller det inte kanske W. Men en del skulle behöva en kurs i psykologi och beteendevetenskap och kanske är det överkurs för en del.

En av de bättre vakterna jag mött var Tjompen när det begav sig. Grym på fotfäktning men behövde sällan ta till våld på något sätt. Problemet med sopvakter är som vanligt självförtroende och rädsla.
2007-11-04, 12:20
Medlem
TearZdudes avatar
Citat:
du har koll
2007-11-04, 13:04
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Ja, och alla muslimer är terrorister, alla blondiner är dumma i huvudet och alla invandrare är parasiter. Din verklighetsuppfattning är aningen skev lille vän.

Det finns grymt bra dörrvakter och majoriteten sköter sina jobb bra. Men det sticker ju inte ut så då generaliserar vi hej vilt. Att vara dörrvakt är lika tacksamt som att vara p-lisa. Att det finns en del som är crap som dörrvakter är deklarerat dock gäller det inte kanske W. Men en del skulle behöva en kurs i psykologi och beteendevetenskap och kanske är det överkurs för en del.

En av de bättre vakterna jag mött var Tjompen när det begav sig. Grym på fotfäktning men behövde sällan ta till våld på något sätt. Problemet med sopvakter är som vanligt självförtroende och rädsla.

Det finns grymt många fotbollsgrabbar som sköter sig klanderfritt utanför samhället men de sticker ju inte ut så då generaliserar vi hej vilt. Det finns dessutom en hel del dörrvakter som själva är eller har varit aktiva fotbollsgrabbar.

Men för att lämna fotbollsgrabbsdelen som inte känns så där jätterelevant i sammanhanget så vill jag väl ändå påstå att i Stockholm har dörrvakterna på senare år blivit schysstare. En stor del av förklaringen ligger väl i att de inte längre i samma utsträckning kommer undan med vad som helst och det är ju bara positivt.
2007-11-04, 17:55
Medlem
Citat:
Men för att lämna fotbollsgrabbsdelen som inte känns så där jätterelevant i sammanhanget

Fast då glömmer du bort att det är just kriminellt belastade fotbollshuliganer som är "offren" här. Tack hjärtat för att du bekräftar mina fördomar. Jag tror dig när du säger att ni slåss bra och gärna bråkar med dörrvakter. Det var väl vad som hände på Cafet...
2007-11-04, 18:19
Medlem
kepi blancs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enbart
Den urvalsprocessen blir nog svårhanterlig, men det rör mig sedan inte i ryggen om de ovannämnda åker på ordentligt med stryk av vakter. Är det inte på tiden att fotbollshuliganer får känna på hur ett riktigt slagsmål ska vara istället för alla låtsasbråk firmor emellan?

För övrigt vet jag inte hur det står till med din associationsförmåga, men när jag skrev annat low life ingår även där svennebananer som inte kan hantera alkohol.

Ha ha din pajas, fortsätt och bygg dina erfarenheter med hjälp av aftonbladet och tv3. Bdw så står många av grabbarna i dörren. Och åkt och givit stryk har man gjort sedans man sprang omkring i korridorerna med sockiplast på knoddskolan.
2007-11-05, 15:55
Medlem
silvia_bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenstakickers
Jämförelse mellan en normal svensk och en normal syrian...

Situation 1: Det e fullt med folk vid en vägkorsning och man vill komma förbi:
Swedikon: Tutar och säger:
”Ursäkta mig men kan ni flytta på er”
Suryoyon: Kmohe Gas och säger:
"Manjak abre di kahpe majel mo darbo, kota", även om personen i fråga e svensk.
Situation 2:
Det e extra pris på köttet i Obs men man får bara köpa ett kilo per hushåll.
Swedikon: Köper ett kilo och e nöjd med det (vilken idiot asså)
Suryoyon: Samlar ihop alla kompisar, från gamla farmor till yngsta barnet, ger de pengar och säger:
"zoch shkal o basro di rechsie", på det viset har han tillräckligt med kött för resten av veckan.
Situation 3: Det e bråk på gång, det står två främlingar som vill slå dig.
Swedikon:
”Låt oss resonera om detta först”, sen får han stryk och mer blir det inte med det.
Suryoyon:
”Abri låt mig inte ringa haaa, ett samtal och du e död”, eller så finns hela gänget bakom som hjälper till men i vilket fall suryoyon slutar som segrare.
Situation4: Ditt barn har gjort något fel och måste straffas.
Swedikon: Försöker resonera med barnet och tala med det, det hela tar tre timmar och barnet gör om samma sak om igen. Barnet växer upp och blir en alkis eller nåt sånt.
Suryoyon: Han behöver inte tala, han har en shahata...

Det är ju inte så konstigt att detta problem uppstår då vi importerar in hela byar där man gift sig med kusinen i 400-500år då får man vissa fel på kromosonerna och har svårt att skilja på rätt och fel. Genom denna sönderavling skulle det tex inte vara så konstigt att det hos Suryoyon kan finnas t ex en större procent av bärare på dubbla yy-kromosonen en hos normalavlade européer..
2007-11-05, 15:58
Medlem
silvia_bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kepi blanc
Ha ha din pajas, fortsätt och bygg dina erfarenheter med hjälp av aftonbladet och tv3. Bdw så står många av grabbarna i dörren. Och åkt och givit stryk har man gjort sedans man sprang omkring i korridorerna med sockiplast på knoddskolan.
By the way så förkortas by the way Btw inte Bdw
2007-11-05, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tenstakickers
Jämförelse mellan en normal svensk och en normal syrian...

Situation 1: Det e fullt med folk vid en vägkorsning och man vill komma förbi:
Swedikon: Tutar och säger:
”Ursäkta mig men kan ni flytta på er”
Suryoyon: Kmohe Gas och säger:
"Manjak abre di kahpe majel mo darbo, kota", även om personen i fråga e svensk.
Situation 2:
Det e extra pris på köttet i Obs men man får bara köpa ett kilo per hushåll.
Swedikon: Köper ett kilo och e nöjd med det (vilken idiot asså)
Suryoyon: Samlar ihop alla kompisar, från gamla farmor till yngsta barnet, ger de pengar och säger:
"zoch shkal o basro di rechsie", på det viset har han tillräckligt med kött för resten av veckan.
Situation 3: Det e bråk på gång, det står två främlingar som vill slå dig.
Swedikon:
”Låt oss resonera om detta först”, sen får han stryk och mer blir det inte med det.
Suryoyon:
”Abri låt mig inte ringa haaa, ett samtal och du e död”, eller så finns hela gänget bakom som hjälper till men i vilket fall suryoyon slutar som segrare.
Situation4: Ditt barn har gjort något fel och måste straffas.
Swedikon: Försöker resonera med barnet och tala med det, det hela tar tre timmar och barnet gör om samma sak om igen. Barnet växer upp och blir en alkis eller nåt sånt.
Suryoyon: Han behöver inte tala, han har en shahata...

Gissar att du varken är syrian eller att dina föräldrar hade en shahata eftersom du blivit en tenstakicker med taskig attityd. Är du somalier eller alban?
2007-11-07, 20:26
Medlem
Nån som vet hur har det gått med den skallskadade fottbollsfantasten?
Och är han som spela fotboll med hans skalle fortfarande häktad?
2007-11-09, 02:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grozzny
Och är han som spela fotboll med hans skalle fortfarande häktad?
Tyvärr sitter han fortfarande...
2007-11-09, 05:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.I.A
Gissar att du varken är syrian eller att dina föräldrar hade en shahata eftersom du blivit en tenstakicker med taskig attityd. Är du somalier eller alban?
Samma skit om han är syrian,somalier,eller alban..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in