2007-10-29, 07:09
Medlem
Sneakss avatar
är det någon som vet om olika ciggmärken har olika filter? att "black devil" har annorlunda filter som smakar sockret vet väl alla. men vanliga cigg har dom olika filter? jag har märkt att när jag röker och suger på tex en marlboro och en camel så reagerar filtren olika har lights cigg "tjockare" filter? eller föredrar du att röka utan filter?

sen vad föredrar du en cigg med korkfilter eller en med vita filter? jag föredrar korkfilter
Citera
2007-10-29, 07:57
Medlem
__carls avatar
Filterlösa är mycket manligare.
Citera
2007-10-29, 23:46
Medlem
GaletAnonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneaks
sen vad föredrar du en cigg med korkfilter eller en med vita filter? jag föredrar korkfilter

Finns det korkfilter fortfarande eller menar du sånna dära målade filter?
Citera
2007-10-29, 23:48
Medlem
Sneakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaletAnonym
Finns det korkfilter fortfarande eller menar du sånna dära målade filter?

hehe, nej, jag menar helt vanliga filter som inte är vita, som på marlboro röd eller prince röd
Citera
2007-10-30, 00:26
Bannlyst
Är inte det bara en bit av pappret som är färgat?
Filtret i sig ser annars vitt ur inuti men jag är inte säker nu när du säger det.
Citera
2007-10-30, 09:05
Medlem
Sneakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puffu
Filtret i sig ser annars vitt ur inuti men jag är inte säker nu när du säger det.

jo precis det är bara pappret som är brun-orange färgat du har helt rätt filtret är vitt inuti precis som "vita" filter alltså filter där pappret är vitt...
Citera
2007-10-31, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puffu

Joo, det är bara pappret. Men tror att det är mycket psykiskt vilken färg det är. Det är det för mig iallafall

Tror att light-cigg har ett tjockare filter. Har åtminstone fått känslan av det.

Någonting som jag har reagerat på dock, är att budgetcigg som t.ex LM, LD, Level och Corner. Ofta har ett hårdare filter än vad "märkes"-cigg har. Någon som har nån bra anledning till detta?

En annan grej angående filter. Jag har märkt att filterna på light-cigg blir lättare ihoptryckta än vanliga och att de blir jävligt varma. Eller är det bara nåt jag har haft otur att råka ut för?
Citera
2007-10-31, 14:13
Medlem
Sneakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fix85
Joo, det är bara pappret. Men tror att det är mycket psykiskt vilken färg det är. Det är det för mig iallafall

Tror att light-cigg har ett tjockare filter. Har åtminstone fått känslan av det.

Någonting som jag har reagerat på dock, är att budgetcigg som t.ex LM, LD, Level och Corner. Ofta har ett hårdare filter än vad "märkes"-cigg har. Någon som har nån bra anledning till detta?

En annan grej angående filter. Jag har märkt att filterna på light-cigg blir lättare ihoptryckta än vanliga och att de blir jävligt varma. Eller är det bara nåt jag har haft otur att råka ut för?

angående hårda filter, så är det väl inte samma kvalitet i budget-ciggens filter som i "märkes"-cigg

förmodligen blir dina lights-cigg-filter mer ihoptryckta för att du suger kraftigare på dom än på vanliga cigg-filter eftersom du antagligen tenderar till att varmröka light-ciggen så blir filtren jävligt varma!

vad röker du för cigg normalt sett?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in