Ja, enligt ganska säkra rykten ska hon under sin tid i Stockholm ha blivit ganska svag för att pudra näsan runt festerna på stureplan. Verkar vara en skön tjej.
Vad är hennes naturliga hårfärg då? hon ser väldigt sönderblonderad ut
Hon hade mörkblont när hon var yngre så det är väl det som är hennes naturliga hårfärg och vitiligo påverkar bara hudpigmenten har jag för mig (är inte tvärsäker).
Hon hade mörkblont när hon var yngre så det är väl det som är hennes naturliga hårfärg och vitiligo påverkar bara hudpigmenten har jag för mig (är inte tvärsäker).
Jaha... Så nu har det blivit en sanning med vitiligo?
Om Amanda har en sjukdom, borde då inte Aftonhoran ha snappat upp det för längesedan?
"Idol-Amanda lider av obotlig sjukdom"
Nu är det så att sjukjournaler inte är offentliga handlingar. Nu kan det kanske till och med vara så att Aftonhoran kommer att kolla försöka luska i det efter ha om läst det på FB. Att jag vet det är att jag känner en polare som umgicks då och då i Amandas bekanskapskrets innan Idol.
Jaha... Så nu har det blivit en sanning med vitiligo?
Man blir inte vit när man har vitiligo. Man blir rosa-vit, vanligtvis fläckvis. Tro mig, jag vet eftersom jag har det i en lätt variant. Det är inte snyggt alls.
Man blir inte vit när man har vitiligo. Man blir rosa-vit, vanligtvis fläckvis. Tro mig, jag vet eftersom jag har det i en lätt variant. Det är inte snyggt alls.
Jaha, fan då du kom på min lögn, jag skulle bara kolla hur lätt det är att skriva något skit och se om det blir upphöjt till sanning på FB.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!