Svara
  • 1
  • 2
2012-04-26, 01:25
Medlem
Lord Loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fleshripper
Hehe lter som du haft en resa i pepparkakeland. Min vilda gissning r att du petat i dej p tok fr mycket och ftt nn sorts tillfllig psykos, har vnner som efter race vaknat upp med massa skumma anteckningar p datorn dr dom ber om urskt fr att dom stngt ner "internet ldorna" och liknande vansinen, haft minnen av att hela lgenheten vart full med folk fast dom suttit sjlva ngra dygn.
Hehe . . jo s var det. Jag minns det som att jag var i tv andra lgenheter. En ljus med ett stort halvcirkelformat kontrollbord i ljust tr. Framfrvar det fnster med grna vxter.
Det andara r att jag satt hemma i mitt pojkrum hos frldrarna. Jag har visserligen suttit dr och kollat YouTube men inte inte under det dr ruset.
Letar fortfarande efter de dr filmerna. Ngonting med Comedy channel p YouTube.
Citera
2012-04-26, 02:58
Medlem
Sleazebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord Love
..jo s var det.

Gillar verkligen att svaret tog fyra r p sig att komma fram, men bttre sent n aldrig.

Tror insikterna du fick med dig frn det hela kan vara mer talande och vrdefulla n jag egentligen nskar. Ibland blir knslan av att det rder brist p genuin vrme och sknhet dr ute i vrlden lite fr ptaglig..
Citera
2012-04-27, 21:10
Medlem
Lord Loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazebag
Gillar verkligen att svaret tog fyra r p sig att komma fram, men bttre sent n aldrig.

Tror insikterna du fick med dig frn det hela kan vara mer talande och vrdefulla n jag egentligen nskar. Ibland blir knslan av att det rder brist p genuin vrme och sknhet dr ute i vrlden lite fr ptaglig..
Exakt. Hller helt med. Insikterna blir lite . . . . kvalmiga.
Tnker du ocks p det att mnniskor r slemmiga lande maskar som har en stirrig och vansinig desperat blick nr de gnager p varandra i en tt sammanpressad massa i en trappuppgng i en stenstad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in