Goddagens!
I den här tråden ska vi avslöja vilken strategi vi använder oss utav för att vinna pengar på sportsbetting.
Mitt är följande:
Jag satsar mer eller mindre alltid på singlar, och ALLTID när det gäller skrällag. På sin höjd kan jag sträcka mig till att satsa en dubbel, men då ska det vara grymt säkra lag, och som dessutom måste ha hemma plan.
Överlag så satsar jag alltid på 1
r, just därför att det i fotboll på hög nivå är så förbannat viktigt med hemmapublik. Majoriteten utav samtliga skrällar sker på skrällagets hemmaplan. Allt kan hända på hemmaplan.
Senaste championsleaguomgången, så satsade jag med säkerhet på att Rosenborg och Besiktas skulle vinna sina matcher. Varför? Jo, just därför att publiken för ett i sammanhanget dåligt lag vill inget hellre än att slå ett absolut topplag, vilket sporrar spelarna till max.
Hade dessa ovan nämda lag istället mött något mediokert lag från den inhemska ligan så hade publiken inte varit lika hetsig och med i spelet, vilket även påverkar spelarna. Varje sådan match blir en finalmatch.
Det är i CL som skrällarna sker i en allt större omfattning.
Jag brukar alltid försöka hålla koll på lagens båda målvakter, eftersom dessa spelare spelar en otroligt viktig roll för hur reslutatet ska bli.
För ett par veckor sedan spelade Milan-Lazio, vilket på papperet såg ut att bli ett tight möte där vad som helst kunnat ske. Dock så har Lazio det just nu tungt på målvaktsfronten, vilket gjorde att laget fick slänga in en pojkslyngel som knappt vet att bollen är rund.
Kort och gott: Milan krossade Lazio, just därför att lazio har problem med målvaktsfronten. Grattis ni som satsade på Milan den matchen och fick strax över 2 i odds.
Kommer inte på mer just nu, men fyll på med er bettingfilosofi...
I den här tråden ska vi avslöja vilken strategi vi använder oss utav för att vinna pengar på sportsbetting.
Mitt är följande:
Jag satsar mer eller mindre alltid på singlar, och ALLTID när det gäller skrällag. På sin höjd kan jag sträcka mig till att satsa en dubbel, men då ska det vara grymt säkra lag, och som dessutom måste ha hemma plan.
Överlag så satsar jag alltid på 1
r, just därför att det i fotboll på hög nivå är så förbannat viktigt med hemmapublik. Majoriteten utav samtliga skrällar sker på skrällagets hemmaplan. Allt kan hända på hemmaplan. Senaste championsleaguomgången, så satsade jag med säkerhet på att Rosenborg och Besiktas skulle vinna sina matcher. Varför? Jo, just därför att publiken för ett i sammanhanget dåligt lag vill inget hellre än att slå ett absolut topplag, vilket sporrar spelarna till max.
Hade dessa ovan nämda lag istället mött något mediokert lag från den inhemska ligan så hade publiken inte varit lika hetsig och med i spelet, vilket även påverkar spelarna. Varje sådan match blir en finalmatch.
Det är i CL som skrällarna sker i en allt större omfattning.
Jag brukar alltid försöka hålla koll på lagens båda målvakter, eftersom dessa spelare spelar en otroligt viktig roll för hur reslutatet ska bli.
För ett par veckor sedan spelade Milan-Lazio, vilket på papperet såg ut att bli ett tight möte där vad som helst kunnat ske. Dock så har Lazio det just nu tungt på målvaktsfronten, vilket gjorde att laget fick slänga in en pojkslyngel som knappt vet att bollen är rund.
Kort och gott: Milan krossade Lazio, just därför att lazio har problem med målvaktsfronten. Grattis ni som satsade på Milan den matchen och fick strax över 2 i odds.
Kommer inte på mer just nu, men fyll på med er bettingfilosofi...