2007-10-29, 17:10
Medlem
mraskers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insolation
finns inga kosttillskott som kommer ge dig vad du förväntar dig, sluta dröm och kom ner på jorden och inse att du blir trött oavsett.

ifall du vill bli mindre trött får du väl träna hårdare så du orkar bättre, inga kosttillskott kommer göra så att du orkar 80% mer helt plötsligt som du verkar tro.....

om du inte tycker kreatin fungerar tillräckligt bra så är jag väl ledsen att säga det men, det finns ingenting som jag kan komma på som ger en mer märkbar effekt än just kreatin..

Oj, så det är vad jag tror? vad bra att du vet det...

Det blir nog kreatin i fortsättning också. Var iaf värt att kolla vad ni tyckte... Men bedömning av era resonemang så verkar produkten vara i fel kategori på gg.
Citera
2007-10-29, 19:05
Medlem
ar detta en avancerad trolltrad fran dopingforumet?

animal STACK fran samma foretag ineholl ju nandrolon innan prohormoner blev bannade i staterna. . . en hockeyspelare i Djurgarden torskade ju pa det o blev avstangd i typ 18 mamader i sverige
Citera
2007-10-29, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrasker
Var inne på GG och kolla på lite prestationshöjande medel. Och såg att de skylta med "HETASTE NYHETEN" - Animal Pak.

Lirar själv hockey så tänkte mig något som göra att man orkar mer, så man får extra adrenalin, typ. Är det värd att testa?? eller vilket är bättre?

Tack för svar

Jag ska hjälpa dej bespara 300-400 spänn ....KÖP EJ ANIMAL PAK !
Tycker inte ens man kan kalla det för ett prestationshöjjande medel utan ett fruktansvärt dyrt vitamin/mineraltillskott. Innehåller 11 tabletter , varav typ 10 tabletter är vitaminer/mineraler/fiskolja mm sen finns det en tablett som innehåller ginseng och därför kallar dom detta kostillskott för prestationshöjjande.
Jag testade skiten nyligen , trodde det var nytt på svenska marknanden , men faktum är att det funnits i USA som vitamin /mineraltillskott i snart 20 år . Jag märkte inte ett jävla skit av det, inte en enda skillnad , förutom att jag fick ett totallt överskott av vitaminer till ingen nytta.
Jävla skitkostillskott...en i raden som försöker lura en , synd bara att man var så dum som köpte skiten .
Citera
2007-10-30, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrasker
Oj, så det är vad jag tror? vad bra att du vet det...

Det blir nog kreatin i fortsättning också. Var iaf värt att kolla vad ni tyckte... Men bedömning av era resonemang så verkar produkten vara i fel kategori på gg.

du frågade ju ifall det kommit nåt nytt supermedel, nånting som funkar skit bra och jag tog mig friheten att överdriva lite för att visa min poäng att kreatin är det bästa du kan hitta i kosttillskotts väg, det ger den mest kännbara effekten..

frågor???

jag kan tipsa dig om ett skit bra kosttillskott

köp detta och du kommer se ut som ronnie coleman

http://www.ast-ss.se/html/product.asp?ProductID=1

det nya super proteinet......
Citera
2007-10-30, 09:27
Medlem
Cummos avatar
Testade Animal Pak och det enda som hände var att jag typ fick självlysande urin som dessutom luktade helvete.

Vill du ha en bra boost innan träning tycker jag att du ska välja Kre-Alkalyn från Fairing som finns på Gymgrossisten. Helt grym tycker jag. Vanligt kreatin kommer bara att fylla dig med vatten och vilket kanske inte är önskvärt om du pysslar med annat än bara byggande.
Citera
2007-10-30, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insolation
du frågade ju ifall det kommit nåt nytt supermedel, nånting som funkar skit bra och jag tog mig friheten att överdriva lite för att visa min poäng att kreatin är det bästa du kan hitta i kosttillskotts väg, det ger den mest kännbara effekten..

frågor???

jag kan tipsa dig om ett skit bra kosttillskott

köp detta och du kommer se ut som ronnie coleman

http://www.ast-ss.se/html/product.asp?ProductID=1

det nya super proteinet......

Citera
2007-10-30, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DimeWorshiper
Du kan ju testa V-12 hp844, kreatin baserad prestationshöjare, fungerar näst intill det som är beskrivet.

ÄR inte grejen med hp844 att den INTE innehåller kreatin?
Citera
2007-10-30, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av el capitan
ar detta en avancerad trolltrad fran dopingforumet?

animal STACK fran samma foretag ineholl ju nandrolon innan prohormoner blev bannade i staterna. . . en hockeyspelare i Djurgarden torskade ju pa det o blev avstangd i typ 18 mamader i sverige

Den innehåller inte prohormoner längre sen om hockeyspelaren ätit animal stack eller riktigta grejer går ju att spekulerar om också...
Citera
2008-01-26, 23:26
Medlem
NovaRays avatar
Tänkte dra igång den här igen xD.. Kreatin ger ju bara en effekt under den tiden du "äter" kreatinet eftersom den mest binder vätska. När du kör en uppehållsperiod på ca 4v för att vila njurarna så tappar du ju en rätt stor del av vätskan kreatinet har bundit.. Eller har jag helt fel nu?
Citera
2008-01-27, 00:34
Medlem
fitnessman-s avatar
Citat:
Razer Citat:

ÄR inte grejen med hp844 att den INTE innehåller kreatin?

Helt korrekt. Fan va komiskt att snubben rekommenderar det utan att veta vad det innehåller
Citera
2008-01-27, 01:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Ytterligare en bondfångarprodukt...

Du får nog allt mer adrenalin av ett rejält lavemang!!

hahaha
Citera
2008-01-27, 01:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NovaRay
Tänkte dra igång den här igen xD.. Kreatin ger ju bara en effekt under den tiden du "äter" kreatinet eftersom den mest binder vätska. När du kör en uppehållsperiod på ca 4v för att vila njurarna så tappar du ju en rätt stor del av vätskan kreatinet har bundit.. Eller har jag helt fel nu?

Du har rätt i att du tappar vätskan.
Du har fel i att Kreatin tär på dina njurar, om fallet inte är så att du redan från början har problem med detta organ.
Senast redigerad av Et96Alhe 2008-01-27 kl. 01:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in