• 1
  • 2
2008-03-26, 23:11
Medlem
TomBakers avatar
Prova Super, det har massa olika konverteringsmöjligheter och är gratis. Dock fungerar inte alltid konverteringen.
Citera
2009-07-01, 16:03
Medlem
Champinjonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheterkjell
Tar och tjuvlånar denna tråden då du förhoppningsvis redan löst ditt problem och inte har något emot min fråga.

Det gäller ett problem med en ipod Video modell/itunes.

Jag behöver alltså lägga in filmer i itunes för att kunna föra över dom till min ipod, men kruxet är att jag bara kan lägga in mpeg(?) format till itunes. Så nu behöver jag tips på gratis program som konverterar filer till detta format. Har testat med 2 olika hittils dels "Alive Mp4 Converter" Men trail versionen av detta program konverterade bara 60 % av filerna Men den delen som konverterades fungerade ivf. Det andra programmet jag testat är "4U AVI MPEG Converter" vilket inte fungerade alls på formatet jag skulle konvertera ifrån .

Frågan är alltså: Har ni kännedom om något nice program som det är lätt att konvertera olika filformat till MPEG som är gratis, och gärna så man får hela filmen också

Så fräls mig är ni gulliga

Googla "MPEG Converter"

Edit: Gjorde detta och tredje högst upp var:

http://www.any-video-converter.com/p...or_video_free/

*Importera filen du ska konvertera.

*Välj input (vad filen har för attribut innan) sedan väljer du output (vad den ska bli, i ditt fall MPEG).

*Tryck på START.
Senast redigerad av Champinjonen 2009-07-01 kl. 16:06.
Citera
2009-07-01, 16:29
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Övriga dator- och IT-diskussioner

//Mod
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto