När en kontakt till mig skickar inbjudan till videosamtal/se den personens webcam så står den och ansluter i kanske 20 sekunder, sedan kommer detta meddelande upp "Messenger kan inte ansluta dig till Linea. Försök igen senare". Vi har försökt att skicka inbjudningar runt 5 gånger, men alltid samma meddelande, vad kan det vara för fel?
När en kontakt till mig skickar inbjudan till videosamtal/se den personens webcam så står den och ansluter i kanske 20 sekunder, sedan kommer detta meddelande upp "Messenger kan inte ansluta dig till Linea. Försök igen senare". Vi har försökt att skicka inbjudningar runt 5 gånger, men alltid samma meddelande, vad kan det vara för fel?
Ge mig hennes msn så¨ska jag försöka lösa det åt dig.
Jo, det löser ju problemet temporärt, men jag vill ju kunna ha videosamtal i framtiden också
Varför då? Om ni ändå har partners.
Edit: Anledningen till att det inte går är förmodligen för att någon utav er har en brandvägg som vägrar släppa igenom webkamera trafiken.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!