2007-10-28, 20:57
Medlem
eXtremos avatar
Hej!

Nr en kontakt till mig skickar inbjudan till videosamtal/se den personens webcam s str den och ansluter i kanske 20 sekunder, sedan kommer detta meddelande upp "Messenger kan inte ansluta dig till Linea. Frsk igen senare". Vi har frskt att skicka inbjudningar runt 5 gnger, men alltid samma meddelande, vad kan det vara fr fel?
Citera
2007-10-28, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Hej!

Nr en kontakt till mig skickar inbjudan till videosamtal/se den personens webcam s str den och ansluter i kanske 20 sekunder, sedan kommer detta meddelande upp "Messenger kan inte ansluta dig till Linea. Frsk igen senare". Vi har frskt att skicka inbjudningar runt 5 gnger, men alltid samma meddelande, vad kan det vara fr fel?

Ge mig hennes msn sska jag frska lsa det t dig.
Citera
2007-10-28, 21:05
Medlem
kamikaze_kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Ge mig hennes msn sska jag frska lsa det t dig.

Haha, good one.
Citera
2007-10-28, 21:09
Medlem
eXtremos avatar
Ni missuppfattar det, det r int esom ni tror, eller fantiserar om

Vi har varit vnner under en mycket lng period, vi har partners. Hon skulle visa mig en trja hon nyss hade kpt, inget konstigt med det tycker jag.
Citera
2007-10-28, 21:24
Medlem
kamikaze_kids avatar
Citat:
Ni missuppfattar det, det r int esom ni tror, eller fantiserar om

Vi har varit vnner under en mycket lng period, vi har partners. Hon skulle visa mig en trja hon nyss hade kpt, inget konstigt med det tycker jag.

Be henne ta en bild p trjan och skicka,
Citera
2007-10-28, 21:29
Medlem
eXtremos avatar
Jo, det lser ju problemet temporrt, men jag vill ju kunna ha videosamtal i framtiden ocks
Citera
2007-10-28, 22:55
Bannlyst
Citat:
Jo, det lser ju problemet temporrt, men jag vill ju kunna ha videosamtal i framtiden ocks

Varfr d? Om ni nd har partners.
Edit: Anledningen till att det inte gr r frmodligen fr att ngon utav er har en brandvgg som vgrar slppa igenom webkamera trafiken.
Citera
2007-10-28, 23:33
Medlem
eXtremos avatar
Men all webcam trafik r ju inte strip/cam6 om ni nu tror det, man kan ven ha camen p nr man pratar normalt
Citera
2007-10-29, 01:10
Medlem
gandihellfishs avatar
r det bara med henne som du har det problemet?
Citera
2007-10-29, 11:36
Medlem
eXtremos avatar
Datorn r nyformaterad och igr var det frsta tillfllet dr jag hade ett videosamtal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in