Nr en kontakt till mig skickar inbjudan till videosamtal/se den personens webcam s str den och ansluter i kanske 20 sekunder, sedan kommer detta meddelande upp "Messenger kan inte ansluta dig till Linea. Frsk igen senare". Vi har frskt att skicka inbjudningar runt 5 gnger, men alltid samma meddelande, vad kan det vara fr fel?
Nr en kontakt till mig skickar inbjudan till videosamtal/se den personens webcam s str den och ansluter i kanske 20 sekunder, sedan kommer detta meddelande upp "Messenger kan inte ansluta dig till Linea. Frsk igen senare". Vi har frskt att skicka inbjudningar runt 5 gnger, men alltid samma meddelande, vad kan det vara fr fel?
Jo, det lser ju problemet temporrt, men jag vill ju kunna ha videosamtal i framtiden ocks
Varfr d? Om ni nd har partners.
Edit: Anledningen till att det inte gr r frmodligen fr att ngon utav er har en brandvgg som vgrar slppa igenom webkamera trafiken.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!