Flashback bygger pepparkakshus!
2007-10-28, 19:17
Medlem
Klngs avatar
Jag hade en hypotetisk dröm:

Helt plötsligt försvann trippen, gick inte att komma igång alls. i Samband med detta börjar det göra ont i solarplexus typ någon gång i minuten, inget farligt. Försvann ngn timme men kom tillbaka knappt kännbart nu ikväll när jag gått upp.

Här har ni lite settings:
Har kört på benzo + alkohol typ två gånger, kört runt 10 st 0,5or xanor. Förstärkt fyllan men inte mkt mer.
Tål alkohol bra, hasch är jag van vid men behöveri vanliga fall rätt lite.
Första gången på tjack.
från torsdag till fredag sov jag kanske 2h, hade druckit runt en helflaska på natten + typ 3 mg xanor, kändes fint på morgonen, kändes faktiskt lite hela dagen.
Har nog inte ätit sedan fredags lunch.

Helgen börjar på fredagskvällen med 2 flunizar + sprit. Kände knappt av. Sen var det torrt på tjack så jag fick leta upp någon okänd. Svindyrt. fick runt 3 g för 500:- men jag var så jävla sugen. Fan asså, typ bara bakpulver, körde feta linor. Slog knappt på alls. Höll mig iaf vaken den natten och den dagen.
på kvällen köpte vi brunt av en ny kontakt, han mekade den fetaste någonsin
och jag blev tokbäng. Detta var runt fem så utsikterna för en lyckad kväll kändes goda. Väl hemma börjar det släppa lite, så rullar en rätt så fet och kör på. Samtidigt droppar jag 2 rohypnol och 15-20 st xanor (iofs 0,5r). Nu börjar jag känna mig helt normal, lite lite bäng i ögonen. Röker två starka joppar men nu är det helt borta så jag dricker runt 7 starköl, men det var helt dött. Väntade på polarn som var iväg o knullade, gick hem med ögoninfektion som helvete i båda ögonen runt 9 i morse, har slaggat under några timmr efter det, ungefär lika mkt sömn som en vanlig helg.

Varför fuckade det? Det var starkt brunt och jag rökte 1,5-2g, mer än någonsin + att jag var bäng på kranens joppe. Dessutom ska jag inte ha någon benzotålighet att prata om, och jag tog rätt mycket va? Inte ens ölen slog på benzot.

Borde ju egentligen tro att det var tjacket eftersom det var första gången men jag var ju helt utan i typ 10 h innan jag började med det andra, och jag var inte ens särskilt borta på dt, höll på att somna, + att det var så svagt att jag inte ens fick en at.
Citera
2007-10-29, 17:29
Medlem
noreones avatar
har detta hänt på riktigt eller var allt du skrev en tänkbar dröm?
fattade ingenting svårt att svara på..
antingen är det fel på mig eller dig
Citera
2007-10-29, 20:00
Medlem
Klngs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noreone
har detta hänt på riktigt eller var allt du skrev en tänkbar dröm?
fattade ingenting svårt att svara på..
antingen är det fel på mig eller dig

Mjaaaa, tänk till lite. Låter rätt verkligt men folk kan ju vara lite paranoida, aight?
Citera
2007-10-30, 01:03
Medlem
MRASs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klng
Mjaaaa, tänk till lite. Låter rätt verkligt men folk kan ju vara lite paranoida, aight?

Hahahah, drogerna tog bevisligen inte ut varandra
Citera
2007-10-30, 18:37
Medlem
aiiss avatar
Förstår ingenting. Är du trippad just nu? Är det där dina anteckningar från en dröm?
Citera
2007-10-30, 18:44
Medlem
hezbollahs avatar
Förstår inte riktigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in