• 1
  • 2
2007-10-29, 11:55
Medlem
Jag tycker att du ska gå till läkaren och berätta vad du känner.
Om du absolut inte vill det så kan du kanske testa något naturläkemedel, valerina till exempel. Fungerar för en del. Börja inte med benso och sådant om det inte är enligt läkares rekommendation.

Hoppas att du kommer till rätta med dina sömnproblem!

Lycka till,
P.
Citera
2007-10-29, 12:01
Medlem
Diablesss avatar
Narkos?

Helt seriöst så önskar jag att det fanns nån form av narkos kit för hemmabruk. Grymt bra att ha när man bara MÅSTE få sova ut. Kankse lite svårt att väcka sig själv bara..
Citera
2007-10-29, 13:04
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diabless
Narkos?

Helt seriöst så önskar jag att det fanns nån form av narkos kit för hemmabruk. Grymt bra att ha när man bara MÅSTE få sova ut. Kankse lite svårt att väcka sig själv bara..

Såg på Ciderhusreglerna, tror jag att det var, att doktorn där hade en flaska med eter och så en mask som han använde när han ville sova. Den läkaren(kan ha vart Michael Caine) dog när han somnade och flaskan slogs sönder, överdos mao.

Så jag tror starkt på eter även om man troligen aldrig kommer att få tag på det eller att det är så svårdoserat så man riskerar OD vid minsta snedsteg.

Annars borde väl en tub lustgas, med tillhörande mask, göra sig bra bredvid sängen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in