Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-10-28, 13:23
Medlem
Tjena killar! Jag är en kille som har tränat brottning mycket innan men la av för ca 5 år sedan, och har sedan dess gått på gym mer eller mindre seriöst, men jag tänkte börja seriöst med brottningen nu igen(tillsammans med gym) efter 1 års seriöst gymtränande, så jag tänkte fråga om någon kan rekommendera något prepp, som INTE boostar upp min vikt(väger 85 och har tänkt tävla i 80kg klassen), men ger mig styrka, muskelmassa och uthållighet samt att det samtidigt gärna får förbättra min kondition. Har tänkt på winstrol, men tänkte ändå kolla om ni har något bättre alternativ kanske??
Ska åka till Thailand nästa månad så kanske jag skickar hem därifrån, bra ide???
Tacksam för svar

MVH WIWO
Citera
2007-10-28, 14:00
Medlem
Styrkeprepp som anavar är ett alternativ, men om du bara gymmat ett år vet jag inte om det är så bra, det tar ju på muskelfästena osv.
Undrar också hur gammal du är och hur lång du är.
Vikt brukar man ofta gå upp i iaf om man äter ordentligt som man ska.

Bra att du gör en tråd där du vill bolla med kunnigt folk(mig inte inräknad) istället för att börja kasta i dig något som förstör din kropp i längden!
Citera
2007-10-28, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WIWO
Tjena killar! Jag är en kille som har tränat brottning mycket innan men la av för ca 5 år sedan, och har sedan dess gått på gym mer eller mindre seriöst, men jag tänkte börja seriöst med brottningen nu igen(tillsammans med gym) efter 1 års seriöst gymtränande, så jag tänkte fråga om någon kan rekommendera något prepp, som INTE boostar upp min vikt(väger 85 och har tänkt tävla i 80kg klassen), men ger mig styrka, muskelmassa och uthållighet samt att det samtidigt gärna får förbättra min kondition. Har tänkt på winstrol, men tänkte ändå kolla om ni har något bättre alternativ kanske??
Ska åka till Thailand nästa månad så kanske jag skickar hem därifrån, bra ide???
Tacksam för svar

MVH WIWO

Håller med pingu om att du egentligen borde träna lite längre ren.
Men 1 år är väl ändå bättre än inget.

Winstrol är ett elakt prepp så det ska du nog lägga på hyllan.
Ananvar eller primo är väl prepp att rekommendera för dina mål.

Tror det är dumt att skicka från Thailand tror det är sk rödflaggat land.
Köp av säljare här i landet ist så slipper du en massa problem.

//Nikke
Citera
2007-10-28, 16:30
Medlem
Tbol/anavar

Du kan prova Oral Turinabol eller anavar.

Sen har vi ju gamla goa Dbol, du kommer gå upp i vikt o styrka av det men det mesta av vikten e vatten som du förlorar efter kur, men du kan behålla det mesta av styrkan, men vill du inte riskera gå upp viktklasser så kör på Anavar eller Oral Turinabol.
Citera
2007-10-28, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ymir
Du kan prova Oral Turinabol eller anavar.

Sen har vi ju gamla goa Dbol, du kommer gå upp i vikt o styrka av det men det mesta av vikten e vatten som du förlorar efter kur, men du kan behålla det mesta av styrkan, men vill du inte riskera gå upp viktklasser så kör på Anavar eller Oral Turinabol.

Njaaa...

Hade nog inte kört dbollar om man vill ligga kvar på samma vikt.
Dbollar är ju ganska anabolt och vad jag läst mig till så är det ett av dom potentaste preppen när det gäller viktökning och behållning.

Nån som har mera info om OT och viktökningar?

//Nikke
Citera
2007-10-28, 17:00
Medlem
Tack för alla svaren killar, men det verkar som om vissa av er har missförstått mig, jag har gymmat i ca 7 år och har även brottats på elitnivå, bara att jag inte alltid har tränat så seriöst, har haft mycket uppehåll både korta och upp till 6 månader. Jag har oxå kört två snorungekurar på deca en gång i tiden när jag inte ens visste vad preppa betydde (vet btw inte mycket mer nu ), iallafall så väger jag 85kg på 180 cm och jag är ganska stark tycker jag själv iallafall, men jag vill ha mer styrka och uthållighet utan att tappa kondition och utan att gå upp vikt då jag vill tävla i 80kg klass(alltså -80kg). Har surfat runt lite här och det verkar som om prima är ett bättre alternativ än winnar??? i vilket fall så är jag tacksam för alla svar och råd då jag inte kan så mycket om olika preparat.

Keep em comin!

MVH
Citera
2007-10-28, 19:02
Medlem
Citat:
Tack för alla svaren killar, men det verkar som om vissa av er har missförstått mig, jag har gymmat i ca 7 år och har även brottats på elitnivå, bara att jag inte alltid har tränat så seriöst, har haft mycket uppehåll både korta och upp till 6 månader. Jag har oxå kört två snorungekurar på deca en gång i tiden när jag inte ens visste vad preppa betydde (vet btw inte mycket mer nu ), iallafall så väger jag 85kg på 180 cm och jag är ganska stark tycker jag själv iallafall, men jag vill ha mer styrka och uthållighet utan att tappa kondition och utan att gå upp vikt då jag vill tävla i 80kg klass(alltså -80kg). Har surfat runt lite här och det verkar som om prima är ett bättre alternativ än winnar??? i vilket fall så är jag tacksam för alla svar och råd då jag inte kan så mycket om olika preparat.

Keep em comin!

MVH

Hade jag varit ekonomiskt oberoende så hade jag kört en djävla massa anavar eller primo.
Winnar är som sagt ovanligt elakt mot leder, blodfetter mm...

Preppa utan att öka i vikt är svårt eftersom muskeln blir större när den blir starkare och tvärtom.

Annars kanske du kan köra en låg dos av något annat prepp tex eq eller testo men det överlämnar jag till dom som har mera koll.

//Nikke
Citera
2007-10-29, 15:29
Medlem
Lord_as avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anarkist
Njaaa...

Nån som har mera info om OT och viktökningar?

//Nikke

ja,men om man inte vill gå upp i vikt så skulle jag nog inte rekomendera OT, gick upp bra många kg på ca 7v., så jag skulle helt klart rekomendera Anavar eller möjligen Winnar, men anavaren ä favoriten..kör minst 50mg/6v. tycker jag, helst mer...
Citera
2007-10-29, 16:38
Medlem
Kolo Timmes avatar
Men sluta fuska i tävlingar där prepp inte är tillåtet! Hur roligt tror du det är för en ren brottare som har slitit hårt med brottningen i flera år och gett allt och så kommer en preppare som använder otillåtna medel (för att han är för lat för att satsa seriöst?) och tar medaljen för honom?

Sluta vara så lat! Du får väl skylla dig själv om du inte orkade satsa tillräckligt hårt. Låt bli att smutsa ned en sport ännu mer.
Citera
2007-10-29, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolo Timme
Men sluta fuska i tävlingar där prepp inte är tillåtet! Hur roligt tror du det är för en ren brottare som har slitit hårt med brottningen i flera år och gett allt och så kommer en preppare som använder otillåtna medel (för att han är för lat för att satsa seriöst?) och tar medaljen för honom?

Sluta vara så lat! Du får väl skylla dig själv om du inte orkade satsa tillräckligt hårt. Låt bli att smutsa ned en sport ännu mer.

Det är inte det vi är här för att diskutera eller hur? Skapa ny tråd eller var tyst.
Eller testa att inte kolla in på det här forumet alls eftersom du tydligen har andra tankar än dom flesta här.

OT: Anavar skulle jag säga iaf, är ju dyrt men styrka ger det definitivt!
Citera
2007-10-29, 17:07
Medlem
CpRekas avatar
Citat:
Tacksam för svar

MVH WIWO

Jag vet noll och inget om bola. Men jag vet att en kille i min klubb körde på ett prep som jag inte minns namnet på, han slet sönder en muskel i nacken och fick gå i en fet krage runt halsen då han åkte på ett kryss.

Han tränar knattarna i samma klubb nu.

Så ska du fuska, se till att fuska rätt.

Har föresten lagt ner brottningen nu.
Citera
2007-10-29, 18:11
Medlem
Lord_as avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CpReka
Jag vet noll och inget om bola. Men jag vet att en kille i min klubb körde på ett prep som jag inte minns namnet på, han slet sönder en muskel i nacken och fick gå i en fet krage runt halsen då han åkte på ett kryss.

Han tränar knattarna i samma klubb nu.

Så ska du fuska, se till att fuska rätt.

Har föresten lagt ner brottningen nu.

skada sig kan man väl göra ändå?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här