jag vill bli borttagen från Eniro.se. Förut kunde man göra det via nätet genom att rensa sina uppgifter och sedan ringa ett nummer för att bekräfta. I avtalsvillkoren står det fortfarande att man kan ta bort sig via nätet men jag hittar bara hur man ändrar eller lägger till uppgifter.
jag måste ju ha rätt att inte stå med på eniros sida? Alla andra nummerupplysningssiter har jag fått bort mig från.
Måste jag sedan kontakta mitt telefonbolag för att neka dem rätten att skicka mina uppgifter till Eniro?
Det är fast telefon dte gäller och jag vill bara bort från Eniro.se
Finns det fler nummerupplysningar som man kan ta bort sig från?
jag vill bli borttagen från Eniro.se. Förut kunde man göra det via nätet genom att rensa sina uppgifter och sedan ringa ett nummer för att bekräfta. I avtalsvillkoren står det fortfarande att man kan ta bort sig via nätet men jag hittar bara hur man ändrar eller lägger till uppgifter.
jag måste ju ha rätt att inte stå med på eniros sida? Alla andra nummerupplysningssiter har jag fått bort mig från.
Måste jag sedan kontakta mitt telefonbolag för att neka dem rätten att skicka mina uppgifter till Eniro?
Det är fast telefon dte gäller och jag vill bara bort från Eniro.se
Finns det fler nummerupplysningar som man kan ta bort sig från?
Om du har Telia så kan du gå in på "Mina sidor" och där välja att du vill ha hemligt telefonnummer.
Ring din operatör så fixar de det! gjorde jag och det tog typ 10 sekunder...
Då skall du försvinna från de listor de olika nummerupplysningarna använder sig av, det kan ta någon dag så de hinner uppdatera men det kan man ju överleva.