2009-01-19, 08:28
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin_Shadowes
Jag tycker vi ska hyra fängelser i Sibirien och skicka våra imporyerade sopor d v s sådana som dig dit. Tror inte det skulle bli många av dom vi återsåg igen någonsin.
Sluta prata skit. Okej?
2009-01-19, 09:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robin_Shadowes
Jag tycker vi ska hyra fängelser i Sibirien och skicka våra imporyerade sopor d v s sådana som dig dit. Tror inte det skulle bli många av dom vi återsåg igen någonsin.

Är det ett försök till att försöka få mig att överreagera och kanske se till att jag får en tillsägelse?

Jag tycker att du ska vakna upp och möta verkligheten, det är inte speciellt mycket du/ni kan göra förrän det är försent. Tyvärr men sanningen är bitter, det har den alltid varit.
2009-01-19, 09:37
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul

I Landskrona så finns blattarna för sig och svenskarna för sig, detta är en anledning till varför det ser ut som det gör.

Måste svartskallar vara bland etniska svenskar för att kunna avhålla sig från brottslighet? För att kunna uppföra sig?

Detta är - som du säkert förstår - ett klassiskt moment 22, eftersom INGEN vill bo med svartskallar, och tyvärr - ganska långt ner på listan ligger faktiskt albaner, som av svenskar endast kan tävla i impopularitet med somalier och araber.

Lyssna nu: svenskar kommer ALDRIG att vilja bo med svartskallar. De utövar lite Vit FLykt istället. Och när inte det går, kommer vi nog alla att bli varse vad som är möjligt eller inte, angående rensningen av ett land.
2009-01-19, 10:58
Medlem
Golonkas avatar
Enda lösningen på det här problemet är att alla goda krafter helt enkelt beväpnar sig och gör tillvaron så problematisk för slöddret att de flyttar eller lägger av med sitt skit! Medborgargarden är svaret! Polisen klarar inte av situationen, staten kommer aldrig att svara upp mot de krav på hårdare tag som hörs att tydligare... Återstår alltså att s.k vanligt folk kliver fram och tar för sig!

Jag tror att vi snart är där.
2009-01-19, 11:16
Medlem
JAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Creek
Hur inför man då den "regeln"?
Genom en motion i riksdagen där beslut om införskaffande tas, en ändring i straffbalken, skulle jag gissa på. Sedan kan regeringen använda sig av detta i förordningar.
Har du andra idéer?
2009-01-19, 14:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Måste svartskallar vara bland etniska svenskar för att kunna avhålla sig från brottslighet? För att kunna uppföra sig?

Detta är - som du säkert förstår - ett klassiskt moment 22, eftersom INGEN vill bo med svartskallar, och tyvärr - ganska långt ner på listan ligger faktiskt albaner, som av svenskar endast kan tävla i impopularitet med somalier och araber.

Lyssna nu: svenskar kommer ALDRIG att vilja bo med svartskallar. De utövar lite Vit FLykt istället. Och när inte det går, kommer vi nog alla att bli varse vad som är möjligt eller inte, angående rensningen av ett land.

Ja, säg inte det till mig. Jag bryr mig inte det minsta. Det är ni som klagar över integrationen.
2009-01-19, 17:25
Medlem
JAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Ja, säg inte det till mig. Jag bryr mig inte det minsta. Det är ni som klagar över integrationen.
Får man fråga om du begår brott själv?
2009-01-19, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian

Alla mina grannar e svenskar... så du har fel GRABBEN!
2009-01-19, 17:32
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veli

Tja, inte så fel (förutsatt att du beter dig civiliserat, förstås). Du bor ju bland svenskar, och kan därför inte släppa loss på samma sätt om om ni hade varit 50/50.

Vad tror du händer när ni ökar i antal där du bor? Vad tror du svenskarna gör då? Vågar du gissa?

Klart vi kan acceptera individer. Det finns två svartskallefamiljer i området där jag bor, och ca 50 svenska familjer. Inga problem.

Men det betyder ingenting i sammanhanget, och det vet du mycket väl. När ni uppnår ett visst antal slutar svenskarna att trivas, och flyttar, och sedan hägrar gettoiseringen i horisonten. En tidsfråga.
2009-01-19, 17:37
Bannlyst
Citat:
[Cimmerian]Tja, inte så fel (förutsatt att du beter dig civiliserat, förstås). Du bor ju bland svenskar, och kan därför inte släppa loss på samma sätt om om ni hade varit 50/50.

Minna grannar är inga whitetrash, har det gott stältt. Dem ser inte ner på mig, tvärtom. Jag är ung och framgångsrik

Citat:
Vad tror du händer när ni ökar i antal där du bor? Vad tror du svenskarna gör då? Vågar du gissa?

Det blir svårt, vem som helst kan inte flytta in där.

Citat:
Klart vi kan acceptera individer. Det finns två svartskallefamiljer i området där jag bor, och ca 50 svenska familjer. Inga problem.

Beror ju på vad det är för svarskallefamiljer.

Citat:
Men det betyder ingenting i sammanhanget, och det vet du mycket väl. När ni uppnår ett visst antal slutar svenskarna att trivas, och flyttar, och sedan hägrar gettoiseringen i horisonten. En tidsfråga.

Det gär det visst. Tillvaron blir vad man gör den till. Mina grannar är trevliga och tittar inte snett på mig. Möjligtvist blir dem yngre med barnfamiljer lite suspekta och undrar hur många cyklar jag behövde sno för att köpa lägenheten, men det är en helt annan historia
2009-01-19, 17:39
Medlem
JAMs avatar
Citat:
Bor du i Landskronas sk. problemområde?
2009-01-19, 17:43
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:

1) Minna grannar är inga whitetrash, har det gott stältt. Dem ser inte ner på mig, tvärtom. Jag är ung och framgångsrik

2) Det blir svårt, vem som helst kan inte flytta in där.

3) Beror ju på vad det är för svarskallefamiljer.

4) Det gär det visst. Tillvaron blir vad man gör den till. Mina grannar är trevliga och tittar inte snett på mig. Möjligtvist blir dem yngre med barnfamiljer lite suspekta och undrar hur många cyklar jag behövde sno för att köpa lägenheten, men det är en helt annan historia

1) Hur vet du vad de tänker? Men som sagt, LITE främlingar kan tolereras, och toleraras också - vi svenskar är ett tolerant folk... alltför tolerant, kan tyckas.

2) Bra för svenskarna där.

3) Balkanfolk, barnfamiljer - sköter sitt, tittar en inte ens i ögonen. Passar mig fint.

4) Jo men du missar min poäng. Det kommer inte att hända i ditt område, eftersom - som du säger - vem som helst inte får flytta in där (precis som i mitt område). Detta begränsar ju antalet svartskallar radikalt, eller hur? Och jag lovar dig - om det blir för MÅNGA svartskallar (oavsett sort), om än aldrig så framgångsrika, kommer svenskarna att flytta. Jag har sett det med egna ögon i två villaområde i min hemstad. Svartskallarna slutade vid en viss punkt att bete sig som svenskar, slutade intressera sig för annat än varandra, och började bete sig så som vi alla innerst inne tror att svartskallar beter sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in